۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۶۰۰۵۱
مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر سی ارتش:

پاسخ ارتش به هر گونه تجاوز احتمالی دشمن کوبنده خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر سی ارتش به تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و ضمن واهی خواندن آن خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بعداز انقلاب امتحان خود را در حفظ حریم اسلام و انقلاب نشان داده است و هر دستی که بخواهد کوچکترین تجاوزی را علیه کشور دراز کند از بن قطع خواهد کرد.
مسؤول عقيدتي سياسي لشکر سي پياده گرگان

حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر سی ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل افزایش بصیرت دینی و اعتقادی را از رویکرد های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در بین کارکنان این مجموعه عنوان کرد و گفت: بدنه ارتش دین دار، مسلمان معتقد و دلداده به خداوند و ولایت است و به همین دلیل عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برنامه های منظم و فشرده ای را در جهت افزایش آگاهی های اعتقادی و سیاسی در بین پرسنل این مجموعه تدارک دیده است.

 

وی به تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و ضمن واهی خواندن آن خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بعداز انقلاب امتحان خود را در حفظ حریم اسلام و انقلاب نشان داده است و هر دستی که بخواهد کوچکترین تجاوزی را علیه کشور دراز کند از بن قطع خواهد کرد.

 

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در استان های مازندران و گلستان نیروهای نظامی را موجب اقتدار  نظام اسلامی در ابعاد نظامی و سیاسی عنوان کرد و افزود: حضور مقتدرانه ارتش در حفظ حریم کشور موجب ایجاد امنیتی پایدار برای نظام اسلامی در منطقه شده است و دشمنان به خوبی می دانند که ارتش جمهوری اسلامی ارتشی ولایی و تحت فرامین فرماندهی کل قوا آماده یک اشاره معظم له است.

 

حجت الاسلام الله قلی به جانفشانی های ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: تقدیم 49 هزار و 760 شهید از ارتش جمهوری اسلامی مدال با ارزش است که گواهی رشادت و جانفشانی های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از اسلام و ولایت است.

 

وی افزود: شهیدان، جانبازان و ایثارگران ارتشی مدال های با ارزش شجره ی طیبه ی ارتش هستند که این راه را نسل جدید ارتش با قدرت و قوت بیشتر ادامه می دهد.

 

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در مازندران و گلستان به برنامه های معنوی و اعتقادی در ارتش جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های سطح متعالی قران کریم، آموزش های مختلف در حوزه های اعتقادی و معنوی از برنامه های مستمر در مراکز مختلف ارتش در استان های مازندران و گلستان  است.

 

وی با بیان این که وفاق و برادری بین نیروهای پایور و وظیفه از مذاهب مختلف در لشکر سی نماد بارز و برجسته وحدت اسلامی است، گفت: حضور و همراهی روحانیان شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر برای ارتقای سطح معنوی نیروهای لشکر سی ارتش نشان دهنده وفاق، همدلی و برادری در زیر سایه اسلام برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام الله قلی ارتش را مطیع محض ولایت و به دور از دسته بندی های سیاسی خواند و اذعان کرد: نگاه، زبان، فکر و اندیشه ی هر نیروی ارتشی به فرامین و رهنمودهای فرمانده کل قوا است و دسته بندی های سیاسی و گروهکی جایگاهی در ارتش جمهوری اسلامی ندارد.

 

وی به پیشرفت های امکاناتی ارتش جمهوری اسلامی اشاره و پیشرفت معنوی را بالاتر و مهم تر از ابعاد تجهیزاتی عنوان کرد و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با اراده ایمان و اعتقاد به جهاد در راه خدا آماده هر گونه پاسخ کوبنده به دشمنان ملت است و ترس از کشته شدن در این راه در نهاد هیج یک از نیروی های مسلح ما وجود ندارد زیرا ما معتقد به پیروزی حتی با شهادت در راه خدا هستیم.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر سی ارتش جمهوری اسلامی ارتش  نامیدن ارتش از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ارتش حزب الله را مدالی ارزشمند از سوی فرماندهی کل قوا بیان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتش حزب الله برای پاسداری از کیان اسلام و جمهوری اسلامی است./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات