۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۶۳۳۲۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای یک اصل است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، عقبه ملت ایران در 36 سال گذشته را عدم ترس از قدرت های پوشالی دشمن بیان و گفت: مذاکره کنندگان هسته ای نباید هیچ هراسی از دشمن داشته باشند زیرا اگر دشمن بخواهد شیطنت کند ملت ایران دوباره پاسخ کوبنده به آنان خواهد داد.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمدحسن شریف تبار، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع ایثارگران شهر بهنمیر با تقدیر از رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا ،ایثارگران و جانباران در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا راهی را به ما نشان دادند که با مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و تنها به اتکای کمک های الهی می توان بر دشمن تا دندان مسلح قدرتمند پیروز شد.

 

وی داشتن ایمان به نصرت های الهی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما بارها در هشت سال دفاع مقدس و در همه صحنه های انقلاب دیدیم که هر جا نیروی ایمان و باور به یاری الهی و نیز ولایت پذیری پررنگ تر شد آنجا حماسه بزرگ و ماندگار خلق شد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بهنمیر بابلسر، حماسه خرمشهر را نمونه بارز ایمان الهی و وحدت زیر پرچم ولایت عنوان کرد و گفت: یکی از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر با فرمان امام راحل نمود پیدا کرد حماسه خلق شد که خبره ترین کارشناس های نظامی دنیا به تحیر افتادند.

 

وی به تقارن ایام میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با روز آزاد سازی خرمشهر اشاره و اذعان کرد: یکی از رمزهای پیروزی ما در عملیات آزاد سازی خرمشهر قرار گرفتن سپاه، ارتش و بسیج مردمی در کنار یکدیگر بود.

 

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر قدرشناسی پاسداران انقلاب اسلامی از این وظیفه مهم  و خطیر خاطرنشان کرد: پاسداری از اسلام مدال و افتخار بزرگی است که امروز نصیب سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و چون سپاه نیرویی برآمده از اراده و توده ی مردم است، بر این اساس همه ملت ما پاسدار اسلام هستند.

 

وی بر لزوم درس گیری از حماسه دفاع مقدس به خصوص آزاد سازی خرمشهر در جریان محاصره بزرگ اقتصادی دشمن و این پیچ تاریخی تاکید کرد و افزود: وظیفه ما در مقابل جاهلیت مدرن استقامت همراه با بصیرت و وحدت است.

 

این استاد حوزه علمیه خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: امروز شما مورد حمایت رهبری و ملت هستید و با شجاعت در میز مذاکره حاضر شوید و  عزت و عظمت ملت ایران را نشان دهید.

 

وی عقبه ملت ایران را در 37 سال گذشته را عدم ترس از قدرت پوشالی دشمن بیان و تصریح کرد: مذاکره کنندگان هسته ای نباید هیچ هراسی از دشمن داشته باشند  زیرا اگر دشمن بخواهد شیطنت کند ملت ایران دوباره پاسخ کوبنده به آنان خواهد داد. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات