۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۶۶۰۸۱
امام جمعه خرم آباد:

رژیم صهیونیستی در رأس تروریست پرورهای دنیا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان، رژیم صهیونیستی را در رأس تروریست پرورهای دنیا دانست و گفت: به دلیل حمایت ایران از مقاومت اسلامی، این رژیم با ایران دشمنی می کند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: در قضیه مذاکرات هسته ای تمام قدرت های دنیا در یک طرف قرار داشته و ایران به تنهایی در طرف دیگر قرار دارد.

 

وی افزود: امروز می بینیم کشورهای مرتجع عرب که روزی از صدام حمایت می کردند امروز علیه ایران با آمریکا و اسرائیل همدست شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که در حوادث اخیر رژیم آل سعود ماهیت اصلی خویش را نشان داد، عنوان داشت: آدم های خوش گذران و عیاشی که سال ها زیر پرده دین مخفی شده بودند دست شان رو شد که از هم پیمانان آمریکا و اسرائیل هستند.

 

وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در رأس تروریست پرورهای دنیا است، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی ماهیت مشترکی دارند.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه تصریح کرد: ماهیت مشترک این دو رژیم پرورش تروریسم در جهان اسلام است.

 

وی یادآور شد: به وجود آمدن گروه تکفیری داعش و القاعده در راستای پرورش تروریسم در جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران یادآور شد: علت دشمنی این رژیم با ایران، این است که ایران از مقاومت اسلامی حمایت می کند.

 

وی اظهار داشت: حمایت ایران از مقاومت اسلامی در جنگ های 22 روزه و 33 روزه به خوبی مشخص بود.

 

وجود برخی معضل ها در جامعه به دلیل نداشتن انصاف است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، وجود برخی معضل ها در جامعه را به دلیل نداشتن انصاف بیان کرد و افزود: باید در داوری ها و قضاوت های خود جانب انصاف را رعایت کنیم.

 

وی با تأکید بر این که برخی مدیران مردم را در انتظار قرار می دهند، بیان داشت: مدیران باید از این رفتارها دوری کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با نقد این رفتار مدیران خاطرنشان کرد: این گونه برخوردها برای انسان شخصیت نمی آورد، مؤمن باید در کار خویش انصاف داشته باشد./9451/پ203/ب4

ارسال نظرات