۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۲۶۶۷۲۵
ضرغامی:

روحانیت نقش تأثیرگذاری در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دورانی که رسانه‌های مختلف در حال تخریب جوانان ما هستند، نقش روحانیت می‌تواند یک نقش بسیار تاثیر‌گذار باشد.
 سيدعزت‌الله ضرغامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی، عصر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه در آیین نکوداشت آیت‌الله شهسواری که در سازمان حج و زیارت برگزار شد، تاکید کرد: برخی در زمان حیات استاد مطهری، وی را با عناوینی همچون افتخار روحانیت نام می بردند اما ایشان به این موضوع اعتراض می کر و می گفت من افتخار می کنم که لباس روحانیت دارم، اعتقاد بنده نیز این است که شیوه استاد مطهری استفاده از روابط متقابل با افراد بود و خود را جدای از مردم نمی‌دید.



وی افزود: استاد مطهری در حوزه فکر و عمل نیز اعتقاد داشت که فکر و عمل دو موضوع متاقبل و یا از هم جدا نیست، بلکه بر یکدیگر تاثیر متقابل نیز دارد، یعنی این دو مقوله در راستای یکدیگر هستند.



عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این موضوع که آیت شهسواری در عین عالم بودن یک زاهد نیز هست، خاطر‌نشان کرد: آیت الله شهسواری فردی انقلابی و مجاهد است، ایشان انسانی تلاش‌گر و خستگی ناپذیر می‌باشند، افزون بر جایگاه والای ایشان در زمینه علمی، آیت‌الله شهسواری رفتاری جوانانه و بزرگ منشانه در قبال مخاطبان خود دارند.



وی با اشاره به حضور آیت‌الله شهسواری در برنامه‌های رادیویی، اضافه کرد: آیت‌الله شهسواری در حوزه بحث احکام کاملا به موضوعات مختلف اشراف دارند، در زمینه پاسخ‌گویی به سوالات مخاطبان نیز آیت‌الله شهسواری فردی بسیار صبور و با علم است و با صفا و محبت مثال زدنی خود جواب مخاطبان خود را می‌دهد.



رییس سابق صدا و سیما با بیان این‌که روحانیت باید پایند به مساجد باشند، تاکید کرد: روحانیان باید همیشه در مساجد حضور داشته باشند تا مردم بتوانند با آنان ارتباط بگیرند، زیرا در دورانی که رسانه‌های مختلف در حال تخریب جوانان ما هستند، نقش روحانیت می‌تواند یک نقش بسیار تاثیر‌گذار باشد.



ضرغامی در پایان با تشکر از دست‌اندکاران بر‌پایی آیین نکوداشت آیت‌الله شهسواری، اضافه کرد: آیت‌الله شهسواری فردی بسیار آگاه و در عین حال صبور است، در دوره‌ای که ایشان با برنامه احکام رادیویی همکاری داشتند ما شاهد بودیم که ایشان در مقابل تمام مشکلات و سختی‌های اجرای برنامه صبوری می‌کردند، امروز نیز باید از تمام افرادی که این نکوداشت را برای تجلیل از شخصیت والای ایشان ترتیب داده‌اند، تشکر و قدر‌دانی کرد./856/پ202/ب4

ارسال نظرات