۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۶۷۸۰۷
استاد حوزه و دانشگاه:

شعار سال، چراغ راه کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: منشأ اصلی بروز فتنه، اختلاف است، از این رو دشمنان سعی دارند تا با تفرقه افکنی بین مردم و مسؤولان نقش آفرینی کنند و با تزریق بی اعتمادی سبب نا امیدی مردم شوند.
حجت الاسلام مجتبي ياور فيني

حجت الاسلام مجتبی یاور فینی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: نامگذاری سال‌های مختلف همزمان با تحویل سال نو به عنوان‌یکی از ابتکارات رهبر معظم انقلاب چند سالی است که در کشورمان نهادینه شده است.

 

وی افزود: همزمان با آغاز سال جدید و صدور پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت و مسؤولان و نیز اطلاق عنوان سال، چراغ راهی برای ساماندهی امور و ایجاد چشم اندازی ‌یک ساله برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی ‌در برابر ملت و دولت ایران نمایان می‌شود.

 

حجت الاسلام یاور فینی با اشاره به این که آرزوهای بزرگ فراروی ایران با همکاری و اعتماد متقابل دولت و ملت دست‌یافتنی است، گفت: بدون شک دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی ‌و رسیدن به پیشرفت درزمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… نیازمند همدلی و تعامل بین ملت و دولت و کاهش شکاف بین این دو است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دولت اسلامی ‌دولتی است که برآمده از دل مردم باشد و گفت: به همین جهت تحقق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت ضروری به نظر می رسد، از این رو دولت باید با رویکرد مدیریت جهادی و دخیل ساختن مردم در مدیریت کشور وارد عمل شده و ملت نیز به عنوان کارفرما دولت را کمک و حمایت کند.

 

به گفته وی، آنچه که برای مملکت ما آسیب جدی محسوب می‌شود عدم وجود وحدت کلمه بین مسؤولان و عدم درک واقعیت‌های جامعه برای همراهی مردم است.

 

 وی با یادآوری توطئه‌های بی شمار دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ‌تاکنون، گفت: دشمنان در نهایت به این نتیجه رسیده اند که راهی جز ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ‌ندارند.

 

حجت الاسلام یاور فینی با اشاره به این که منشأ اصلی بروز فتنه اختلاف است و دشمنان سعی دارند تا با تفرقه افکنی بین مردم و مسؤولان نقش آفرینی کنند و با تزریق بی اعتمادی سبب نا امیدی مردم شوند، گفت: نامگذاری سال 94 با شعار ‹‹دولت و ملت، همدلی و همزبانی›› فرصتی گرانبها برای قوای سه گانه کشور و به ویژه دولت و ملت ایران است تا با تقویت عنصر اعتماد متقابل بین خود و شکل دهی هر چه بهتر و کاملتر فضای همدلی و همکاری، گام های مهم و بزرگی را در مسیر پیشرفت کشور و ایجاد روحیه نشاط و امید بردارند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات