۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶
کد خبر: ۲۷۴۳۳۴
رییس کمیته گردشگری دینی مصر اعلام کرد؛

آمار مصری‌ها‌ در صدر عمره گزاران 251 کشور است

خبرگزاری رسا ـ عمره گزاران مصری در مرکز نخست بیشترین تعداد عمره گزاران موسم عمره امسال قرار دارند؛ تعداد مصری هایی که مناسک عمره را از ابتدای موسم عمره تا ماه رمضان با سفر به سرزمین وحی به جا آورده اند به یک میلیون و 81 هزار نفر رسیده است.
آمار مصری‌ها‌ در صدر عمره گزاران 251 کشور است

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، از ابتدای موسم عمره تا کنون، یک میلیون و 81 هزار عمره گزار به سرزمین وحی مشرف شده اند تامناسک عمره را به جا آورند.

 

بر اساس این گزارش، عمره گزاران مصری در رتبه نخست تعداد عمره گزاران در میان 251 کشور هستند.

 

باسل رئیس کمیته گردشگری دینی مصر اعلام کرد: مصر در مرکز نخست فهرست 251 کشوری قرار دارد که سفرهای عمره را برای موسم عمره امسال ساماندهی کرده اند به طوری که تعداد مصری هایی که مناسک عمره را از ابتدای موسم عمره تا ماه رمضان با سفر به سرزمین وحی به جا آورده اند به یک میلیون و 81 هزار نفر رسیده است.

 

بر اساس آمار اعلام شده، از ابتدای موسم عمره، هزار و 295 عمره گزار مصری از بازگشت به کشورشان پس از اتمام مهلت اقامت خودداری کرده اند که رقم ناچیزی است. باسل افزود ما در مسیر درست برای پایان دادن به تخلفات به شکل نهایی قرار داریم.

 

بر اساس آمار صادره از سوی وزارت حج سعودی از سوی خبرگزاری عربستان، تعداد عمره گزاران مصری که مناسک عمره رمضان را به جا آورده اند به 151 هزار عمره گزار رسیده اند و تعداد عمره گزارانی که در حال حاضر در مکه مکرمه حضور دارند، 80 هزار نفر هستند و حدود 71 هزار عمره گزار مصری هم تا کنون نرسیده اند.

 

باسل السیسی خاطر نشان کرد: تعداد زیادی کمیته در خروجی ها برای تسهیل ورود و خروج عمره گزاران فعالیت می کنند و آمادگی ها برای بازگشت عمره گزاران ادامه دارد.

 

السیسی اظهار داشت: با مقامات سعودی برای جلوگیری از عزیمت عمره گزاران به خروجی های کشور در صورتی که بلیت های سفر قطعی نباشد، هماهنگی کرده ایم و دستورات قاطعی به شرکت های ساماندهی سفر عمره داده شده است که گذرنامه ها را فقط در فرودگاه ها و بنادر به عمره گزاران مصری بدهند./1330/د101/ف

ارسال نظرات