۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۹۰۳
آیت الله طبرسی:

دروغ گویی در ذات دولتمردان آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دروغ گویی در ذات مقامات آمریکایی نهادینه شده است، بیان داشت: امروز بحران هایی که در منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای همجوارمان داریم نتیجه زیاده خواهی های آمریکایی ها است.
آيت الله طبرسي

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری بیان این که امروز دنیا به حقانیت صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اسلامی پی برده است، گفت: تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به حاشیه بردن موضوع هسته ای کشورمان بی فایده خواهد بود.

 

وی با بیان این که ملت ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاد، افزود: غرب باید بداند ملت ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آنها نخواهد شد.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که توافق هسته ای به هیچ عنوان ارتباطی با فرهنگ استبار ستیزی ملت ایران ندارد، گفت: این فرهنگ پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که عملکرد آمریکایی ها در دهه های اخیر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی همواره بر مبانی دروغ، فریب و توطئه افکنی همراه بوده است، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه به دولتمردان آمریکایی اعتماد داشته و ندارند.

 

وی با بیان این که تلاش آمریکا برای ایران اسلامی در دنیا به بن بست رسیده و شکست خورده است، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها در سه دهه اخیر از هر توطئه ای برای تضعیف نظام و انقلاب استفاده کردند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران دولتمردان نیرنگ باز آمریکایی ها را به دلیل جنایت های آنها علیه کشور و ملتشان نخواهند بخشید.

 

امام جمعه ساری با بیان این که دروغ گویی در ذات مقامات آمریکایی نهادینه شده است، بیان داشت: امروز بحران هایی که در منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای همجوارمان داریم نتیجه زیاده خواهی های آمریکایی ها است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنی و عناد غرب با انقلاب اسلامی هر روز به شیوه جدیدی دنبال می شود، تصریح کرد: همه توان غرب در 36 سال اخیر در جهت تضعیف ظام اسلامی به کار گرفته شده است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران هر روز شعار «مرگ بر آمریکا» را محکم تر و با اقتدار تر سر خواهند داد، گفت: این شعار جزء اصول راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با مستکبران جهان است.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران پرچم دار شعار استکبار ستیزی در جهان است، ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا امروز پر رنگ تر از هر زمان دیگری در کشورمان طنین اندازه است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بسیار هراسان است، گفت: همه توان آنها در جهت کاهش محبوبیت ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته شده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات