۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۰۷۱۳
نایب رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران خراسان رضوی:

دولت احزاب را یاری کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران خراسان رضوی گفت: صدا و سیما باید حافظ منافع ملی باشد و نگذارد به مصالح عمومی کشور، رییس جمهور و طرفداران توافق هسته ای آسیبی وارد شود.
حسين متين راد، نايب رييس شوراي مرکزي حزب کارگزاران خراسان رضوي،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین متین راد، نایب رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران خراسان رضوی، امروز در مراسم بازگشایی دفتر مرکزی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی با اشاره به نگاه دولت اظهار کرد: دولت به احزاب یک نوع نگاه استراتژیک و به جامعه نوعی  نگاه کوتاه مدت دارد، این ها سبب می شود در جامعه تشکل و احزاب شکل بگیرد.


نایب رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران خراسان رضوی با بیان این که امروزه رقبا سوار بر این موج شده اند، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا توقعات مردم را مدیریت کرده و نگذاریم به جای رابطه دو طرفه صمیمی یک چهره پلید شکل بگیرد و آنان ما را  مدیریت کنند.


وی ادامه داد: تازه در این شرایط ما به سال 84 برگشتیم، در آن زمان آقای امین زاده آوردند که در شرایط تحریمی مجوز گرفتن فعالیت این گونه احزاب سخت و دشوار است ولی ما امروز توانستیم، در هر حال خوشحالیم که بتوانیم به دولت کمک کنیم و فرهنگ حزبی را در میان مردم نهادینه کنیم.


متین راد با بیان این که امروزه ترور شخصیت اجتماعی دولت به فراوانی دیده می شود، خاطر نشان کرد: صدا و سیما باید حافظ منافع ملی باشد و نگذارد به مصالح عمومی کشور، رییس جمهور و طرفداران توافق هسته ای آسیبی وارد شود، ما به عنوان حزب کارگزاران نتوانسته ایم برای اطلاعیه حمایت از دولت مجوز بگیریم.


نایب رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران خراسان رضوی ادامه داد: حال چنین کسانی که به ما برای این حمایت مجوز نمی دهند، دولت محترم   190 میلیارد تومان بودجه برای قطار شهری را در اختیار آنها قرار می دهد و این جای تاسف دارد، اگر این اعتدال بنا باشد ما را در محافظه کاری قرار دهد، نتوانسته ایم تا حقوق خود را بگیریم و فعالیت مان دشوار می شود.


وی با بیان این که مسوولان شهر و به خصوص استاندار محترم به عنوان حامی دولت باید ما را یاری کنند، گفت: متاسفانه در کنار خیلی از نهاد ها امروزه استانداری مجبور است بخشی از بودجه خود را صرف تشریفات کند. هیچ شهری بیش از تهران تا این اندازه سالی 25 میلیون نفر آمد و شد ندارد، بخش خصوصی صنعت ما بیش ترین سرمایه گذاری را دارد و همه این ها نیازمند نوعی واکاوی است.


متین راد در پایان افزود: دولت باید احزاب را یاری کند و هم از جهت منابع انسانی و هم تشکیلات حامی آنها باشد تا رشد کنند و بتوانند با قرار گرفتن در مسیر پیشرفت گامی را در عرصه صنعت کشور نیز بردارند./864/پ202/ج

ارسال نظرات