۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۸۲۴۲۲
در حرم حضرت معصومه؛

آزمون کتبی نخستین دوره مسابقات قرآنی کریمه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون کتبی نخستین دوره مسابقات قرآنی کریمه پیش از ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به صورت همزمان میان خواهران و برادران برگزار شد.
مسابقات قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون کتبی نخستین دوره مسابقات قرآن کریمه به صورت استانی پیش از ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

 

در بخش‌های مختلف این مسابقات قرآنی بیش از 300 نفر حضور داشتند که آزمون رشته‌های تفسیر، ترجمه، مفاهیم و حکمت‌های نهج‌البلاغه به صورت کتبی با حضور شرکت کنندگان خواهر و برادر برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد که استقبال خواهران از رشته‌های مختلف این مسابقات بسیار خوب بود.


همچنین پس از بررسی نتایج آزمون نفرات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته و از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به آن‌ها مدرک و گواهی اعطا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، این دوره از مسابقات همزمان با دهه کرامت برگزار شد که هدف از برگزاری آن تعمیق فرهنگ قرآنی با محوریت شخصیت قرآنی حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع) بود و با توجه به استقبال شرکت کنندگان از این دوره از مسابقات، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برنامه‌های آموزشی ویژه ای با رویکرد قرآنی در سطح استان قم و آستان حضرت معصومه(س) برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته است./837/پ303/ی

ارسال نظرات