۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۶۶۵
همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

رسیدگی و پاسخگویی بیش از 50 نفر از مدیران ادارت کرمانشاه به درخواست‌ها مردمی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور دینی و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تبریک به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن هفته دولت، گفت: بیش از 50 نفر از مدیران ادارات استان کرمانشاه با حضور در مساجد مشکلات مردم کرمانشاه را مرتفع می‌کنند.
پور داراب

مهدی پورداراب، کارشناس امور دینی و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برنامه های مختلفی در دهه کرامت و هفته دولت خبر داد و عنوان داشت: در ایام هفته دولت با هماهنگی امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی و مدیر کل اجتماعی استانداری کرمانشاه 50 نفر از مدیران ادارات با حضور در مساجد استان به مشکلات مردم ولایت مدار این استان رسیدگی می کنند.


پورداراب مساجد را پایگاه ترویج دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: مسجد پایگاهی برای رسیدگی به امور دینی است که در کنار آن می‌توان با ایجاد برنامه‌های مختلف فرهنگی جوانان و نوجوانان را با فضای مساجد آشنا کرد و پیوند عمیقی بین این دو ایجاد کرد.


این مسؤول یادآور شد: مساجد به عنوان اساسی‌ترین پایگاه برای نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی در جامعه است که با تقویت این پایگاه‌ها می‌توان مردم را به سمت مسیر درست هدایت کرد و زمینه تقرب به خداوند متعال و رضای او را فراهم کرد.


کارشناس امور دینی و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان داشت: طلاب، روحانیان و مبلغان با حضور فعال و گسترده خود در مساجد می‌توانند از ظرفیت‌های این پایگاه‌ها در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی، جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان به این اماکن مقدس استفاده کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: مدیران و مسؤولان ادرات استان کرمانشاه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از نماز مغرب و عشاء با حضور در مساجد به سؤالات مردم پاسخ می دهند و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شده و در صورت امکان آن‌ها را مرتفع خواهند کرد.


پورداراب به حضور مدیران در 140 مسجد استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: ضمنأ در اقدامی مشابه در شهرستان های استان کرمانشاه، رؤسای ادارات در مساجد حضور به عمل می آورند، این برنامه از دوم شهریور ماه سال جاری آغاز می شود و به مدت شش روز به طول می انجامد.


کارشناس امور دینی و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با بیان برنامه های دیگر در دهه کرامت و هفته دولت، گفت: مراسم کلنگ زنی و افتتاح مساجد، برپایی جشن و سخنرانی در مساجد و حسینیه ها و موارد دیگر نیز از برنامه های دیگر این ایام است./857/ت302/ح

ارسال نظرات