۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۸۲۹۰۸
امام جمعه موقت دامغان:

خدمت بی‌منت مهم‌ترین شاخصه مدیریت در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: همه مسؤولان کشور باید خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم به‌عنوان ولی نعمتان خود را افتخار بدانند زیرا خدمت بی‌منت مهم ترین شاخصه مدیریت در نظام اسلامی است.
ميثاق با شهدا هفته دولت دامغان ميثاق با شهدا هفته دولت دامغان ميثاق با شهدا هفته دولت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان در آیین تجدید میثاق با شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت که با حضور فرماندار، رؤسا و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای این شهر برگزار شد اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و کامل خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف سبب تقویت پیوند بین دولت و ملت می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس دستاوردها و تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، تصریح کرد: مردم بزرگوار ایران اسلامی همواره در هرزمان و مکان که این مرز و بوم به حضور و ایستادگی آنان نیاز داشته‌است، آگاهانه به میدان آمده‌اند و این مهم مسؤولیت مسؤلان را سنگین‌تر می‌کند.

 

امام جمعه موقت دامغان نقش آفرینی مستقیم مردم در تعیین دولت و دیگر نهاد‌های اصلی کشور با رأی خود را نشانه مردمی بودن و ویژگی ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: مبانی دینی و ارزشی و پشتوانه عظیم مردمی بزرگ ترین سرمایه دولت در ایران اسلامی است.

 

علی اصغر مجد فرماندار دامغان نیز در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام همه شهیدان و تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقان کور دل چشم دیدن یاران خمینی را نداشتند و در 8 شهریور سال 60 آن دو یار عزیز رابه شهادت رساندند.

 

وی اضافه کرد: امروز بهترین الگو برای دولتمردان در سبک مدیریت کشور و حفظ بیت‌المال و حمایت از محرومان، شهیدان رجایی و باهنر هستند. باید راه آنان در صداقت، اخلاص و توجه به مردم و خدمتگزار ملت بودن دنبال شود.

 

مجد با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 69 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته گرامیداشت دولت در شهرستان دامغان، خاطر‌نشان کرد: برای این تعداد پروژه اعتباری معادل 69 میلیارد در 144 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع هزینه شده است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات