۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۹۶۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

تبعیت محض از ولی فقیه مانع نفوذ سیاسی دشمنان به کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که این ملت همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند، گفت: اگر امروز نظام اسلامی به کشوری مقتدر و تأثیرگذار در عرصه های بین المللی تبدیل شده مرهون رهنمودها و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری است.
استاد حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان در آغاز هفته دولت با بیان این که مقام معظم رهبری با نگاهی عمق اندیش و ژرف نگر پیگیر مسائل داخلی و بین المللی هستند، گفت: رهبری معظم انقلاب همواره هشدارهای لازم را در خصوص توطئه های ایادی استکبار جهانی بیان می کنند.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که خباثت و حیله گری در وجود ایادی استکباری نهادینه شده است، بیان داشت: آن ها می خواهند با سلطه طلبی دائمی در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود حرکت کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا به صورت دائمی در فکر منفعت طلبی است و تلاش دارد تا از هر فرصتی برای تحقق این امر استفاده کند، تصریح کرد: آمریکا از هر روزنه ای برای نفوذ خود استفاده می کند تا بتواند خواسته هایش را عملی کند.

 

وی ادامه داد: ایادی استکباری در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود همواره با سد محکمی چون انقلاب اسلامی روبرو هستند که نمی توانند مقاصد شوم و شیطانی خود را اجرایی کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی منافع استکباری غرب در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان را با چالش جدی روبرو ساخته است، افزود: امروز گفتمان انقلاب انقلاب اسلامی به الگویی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که ایادی استکباری به دنبال تغییر نگرش مردم نسبت به مسائل انقلاب اسلامی هستند، گفت: آن ها می خواهند تا غیرت و حمیت دینی و انقلابی را از مردم بگیرند تا بتوانند خواسته های خود را محقق کنند.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: شکستن صفوف به هم پیوسته مردم و ایجاد چندگانگی و شکاف میان مردم و مسؤولان از جمله رویکردهای ایادی استکباری است که همگان باید هوشیاری لازم در این راستا داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره به صورت هوشیارانه و بصیرت بخش دست دشمنان نظام اسلامی را خوانده و نقشه آن ها را برملا می کند، گفت: آمریکا به دنبال کارهای شیطانی و تحقق راهبردهای خود است که باید مراقب باشیم.

 

وی با اشاره به این که اختلاف دولت و ملت از جمله خواسته های ایادی استکبار جهانی است، بیان داشت: مردم و مسؤولان باید با عزمی والا در راستای تحقق همدلی و همزبانی حرکت کرده و اجازه هیچ گونه اختلاف در میان خود را ندهند که دشمنان بخواهند از آن سوء استفاده کنند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان به فکر سلطه بر نظام اسلامی هستند که هیچ گاه نمی توانند زمینه تحقق آن را فراهم کنند، تصریح کرد: نفوذ در امور سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی از جمله خواسته های دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه چمستان افزود: ایادی استکباری همواره به دنبال تفرقه و اختلاف هستند که نمونه بارز آن در کشورهای منطقه است تا بتوانند سلطه خود را گسترش دهند که کشورهای اسلامی و مسلمانان باید با وحدتی پایدار در راستای مقابله با هجمه ها و تلاش های شوم ایادی استکباری جهانی تلاش کنند.

 

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری و تدبیر به خوبی اهداف و برنامه های دشمنان را رصد می کنند و همواره با روشنگری مناسب جامعه را نسبت به توطئه دشمنان آگاه می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تضعیف جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی را نیز یکی از توطئه های دشمنان در جهت ضربه زدن به آرمان ها و اهداف متعالی نظام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام امروز به نقش بسیار اثرگذار مقام معظم رهبری در تحولات داخلی و حتی خارجی کاملاً واقف هستند و به همین دلیل تلاش می کنند عمود خیمه انقلاب را تضعیف کنند.

 

حجت الاسلام جباری ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که این ملت همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند، افزود: اگر امروز نظام اسلامی به کشوری مقتدر و تأثیرگذار در عرصه های بین المللی تبدیل شده مرهون رهنمودها و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات