۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۸۳۰۳۷
معاون آموزشی حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری در عمل به وعده‌ها است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام عدالت‌جو با اشاره به ضرورت ایجاد همدلی بیت دولت و مردم، گفت: هفته دولت به این معنا نیست که بقیه ایام سال مربوط به دولت نباشد، بلکه فرصتی برای ارزیابی و بازنگری در عمل به وعده‌ها است، بنابراین دولتمردان در این ایام باید بررسی کنند تا چه حد به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده‌اند.
هفته دولت

حجت‌الاسلام علیرضا عدالت‌جو، معاون آموزش حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هفته دولت به این معنا نیست که بقیه ایام سال مربوط به دولت نباشد، بلکه فرصتی برای ارزیابی و بازنگری در عمل به وعده‌ها است، بنابراین دولتمردان در این ایام باید بررسی کنند تا چه حد به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده‌اند.

 

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان ادامه داد: تحقق وعده‌های دولت در سایه مشارکت ملت و دولتمردان حاصل می‌شود؛ مشارکتی که به معنای همدلی و همزبانی باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد همدلی بیت دولت و مردم، عنوان کرد: افراد مجرب زیادی در جامعه هستند که مسؤول به معنای اصطلاحی نیستند، اما از متن مردم هستند و می‌توان در زمینه‌های مختلف از تجارب آنان استفاده کرد؛ اگر دولت با چنین افرادی تبادل نظر داشته باشد همدلی و همزبانی معنا پیدا می‌کند، در غیر اینصورت یک نوع تظاهر خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام عدالت‌جو افزود: اگر مسؤولان طوری عمل کنند که مردم خود را از دولت جدا ببینند، جامعه آسیب می‌بیند و همدلی و همزبانی هیچگاه تحقق پیدا نمی‌کند.

 

وی به وعده‌های دولت در سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: مسؤولان یک سری توقعاتی برای مردم ایجاد کرده‌اند، از جمله راه اندازی اتوبان زابل ـ زاهدان که قرار شد تا آخر سال 94 به اتمام برسد، انتقال گاز به استان و امثال این وعده‌ها که دولت باید در این هفته، بررسی کند تا چه حد وعده‌ها تحقق پیدا کرده است.

 

معاون آموزش حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان اظهار داشت: باید به فکر مردم این استان بود؛ اگر سکوت می‌کنند به این معنا نیست که هیچ طوفانی نیامده، هیچ ریزگردی اذیتشان نمی‌کند، سوخت کافی است و آب آشامیدنی به اندازه کافی وجود دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان صبر زیادی دارند، اما این صبر تسلی می‌خواهد؛ تسلی خاطر مردم هم اندکی همت مسؤولان و توجه ویژه‌تر آنان به مناطق محروم است./831/ت302/ح

ارسال نظرات