۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۷۴۵
مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان:

نسبت دادن همه مشکلات به تحریم‌ها، ناعادلانه است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام باهری نسبت دادن همه مشکلات جامعه به تحریم‌ها را ناعادلانه عنوان کرد و گفت: دولتمردان ما باید بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها، با تکیه بر مؤلفه‌های داخلی مسائل را برطرف کنند و خود را فقط وابسته به رفع تحریم‌ها ندانند.
تحريم

حجت‌الاسلام مصطفی باهری، مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هر دولتی دارای نقاط قوت و ضعفی است، در برخی قسمت‌ها موفق عمل می‌کند و بعضی بخش‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما آنچه اهمیت دارد این است که دولتمردان در جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به نظام اسلامی و ملت ایران حرکت کنند.

 

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان ادامه داد: دولت تدبیر و امید در بحث مذاکرات هسته‌ای و دفاع از کلیت حق ایران خوب عمل کرد که گرچه هنوز به فرجام نرسیده است، اما در مجموع جزو نقاط مثبت دولت به شمار می‌آید و مورد تأیید مقام معظم رهبری می‌باشد.

 

وی اظهار کرد: در بحث بهداشت و سلامت نیز این دولت اقدامات خوبی انجام داده است، اعتبارات خوبی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت، اما در بحث کنترل تورم و بیکاری وعده‌ها تحقق پیدا نکرد.

 

حجت‌الاسلام باهری افزود: متأسفانه علی‌رغم وعده‌های دولت، مشکل تورم و بیکاری همچنان در جامعه در حال افزایش است؛ قیمت‌ها بالا می‌رود و قدرت خرید مردم پایین آمده است، که در این زمینه نباید همه مشکلات را به تحریم‌ها نسبت داد.

 

وی با بیان این‌که نسبت دادن همه مشکلات کشور به تحریم‌ها، ناعادلانه است، گفت: دولتمردان ما باید بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها، با تکیه بر مؤلفه‌های داخلی مسائل را برطرف کنند و خود را فقط وابسته به رفع تحریم‌ها ندانند.

 

مدرس دانشکده علوم قرآنی زاهدان در پایان عنوان کرد: روحیه خدمتگزاری به مردم، در نظر گرفتن مصلحت نظام اسلامی، تفکر علوی و نقدپذیری از مؤلفه‌هایی هستند که دولتمردان باید روی آن تأکید داشته باشند، که متأسفانه در دولت تدبیر و امید کمتر به مسأله نقدپذیری توجه شده است./831/ت302/ب4

ارسال نظرات