۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۲۸۳۷۸۱
مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر:

یادواره شهدا ایران اسلامی را واکسینه می کند

خبرگزاری رس اـ مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که فتنه ۸۸ ایران اسلامی را واکسینه کرد، گفت: یادواره شهدا نیز، ایران اسلامی را واکسینه می کند و دشمنان را از دسترسی به اهداف شان ناکام می گذارد.
حجت الاسلام حسين كاظمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید حسین کاظمی مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) پنجشنبه شب در مراسم یادواره 10 شهید روستای دارالسیاده علوی کاشان در جوار مضجع حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) در روستای دارالسیاده علوی اردهال گفت: تشییع شهدای گمنام در ایران اسلامی موجب زنده شدن روحیه ایثار و مقاومت می شود.

 

وی همچنین با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب تأکید به برگزاری یادواره شهدا، حتی در روستاهای کوچک کرده است، اظهار داشت: زنده کردن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر با اشاره به این که توجه به امور مذهبی در این منطقه به واسطه زحماتی است که روحانیت در گذشته انجام داده اند، گفت: نخستین نشریه منطقه اردهال به نام شهید اردهال به قلم شهدای روستای دارالسیاده علوی در سال 59 و 60 در حرم علی بن باقر(ع) چاپ شده است.

 

حجت الاسلام کاظمی، شهدا را مأنوس با شهادت و حضرت سلطان علی(ع) و حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) دانست و افزود: روستای دارالسیاده علوی از جوانانی مذهبی و به دور از معضلات اجتماعی است که این افتخاری بزرگی برای روستایی است که همه از سادات علوی هستند.

 

بسیج در رکاب رهبر انقلاب ایستاده و از آرمان های نظام دفاع می کند

حجت الاسلام داود رمضانی علوی، کارشناس دینی، نیز در این مراسم با اشاره به این که پرچمدار انقلاب شخصیتی بسیجی و مخلص است، گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به عنوان همدلی و همزبانی نامگذاری کرد، از این رو همدلی و همزبانی امروز  بین مردم و مسؤولان به برکت خون پاک شهدا است.

 

وی با تأکید بر این که کسانی که میدان جبهه و جنگ را ترک می کنند، خداوند لباس ذلت را به آنها می پوشاند، ابراز کرد: دشمن بداند که بسیجیان در رکاب رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و از آرمان های نظام دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران در برابر استکبار را به برکت خون شهدا دانست و گفت: تسلیم شدن 5+1 در برابر ایران اسلامی بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

 

شایان ذکر است، روستای دارالسیاده علوی طی 8 سال دفاع مقدس، 10 شهید به نام های سید رحیم مسعودی علوی، سید احسان مسعودی علوی، جعفر شهبازی علوی، علی اصغر تقی زاده علوی، حسین علی بیگی علوی، سعید عبدلی علوی، محسن گل سفیدی علوی، مهدی بقال زاده، محمود عبدالکریمی کاشانی و شهید محمد اردهالی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات