۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۸۳۸۸۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مهار تورم و بستن پرونده مذاکرات از مهم‌ ترین اقدامات دولت یازدهم است

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره این که مهار تورم و بستن پرونده مذاکرات از مهم‌ ترین اقدامات این دولت است، گفت: تبدیل شدن وعده‌ های الهی به باور برای مسؤولان و گردانندگان امور کشوری الزامی است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریست است.

 

وی با بیان این که ایران خود قربانی تروریست است و تاکنون 17 هزار شهید ترور داشته، تأکید کرد: این در حالی است که حامیان تروریست‌ها در دنیا ایران را حامی تروریست معرفی کرده و ایران را بدنام می ‌کنند.

 

امام جمعه شهرکرد، مهم‌ترین دستاوردهای دولت را بسته شدن پرونده مذاکرات و کنترل تورم دانست و بیان داشت: باید منتظر نتایج بررسی برجام از سوی ایران و آمریکا باشیم تا مشخص شود در این مذاکرات چه داد و ستدی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که آیه 29 سوره توبه دستورالعمل آموزنده و مناسبی برای مسلمانان در مواجه با کفار است، افزود: مسلمانان از اهل کتاب برتر بوده و باید خود به این برتری واقف باشند و همه آن ‌ها باید به قدرت پروردگار خود ایمان داشته و بدانند نباید از قدرت ‌های ظاهری اقتصادی و نظامی کفار ترسید.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تبدیل شدن وعده‌ های الهی به باور برای مسؤولان و گردانندگان امور کشوری را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به این باور نرسند نمی ‌توانیم امید داشته باشیم جامعه‌ به عزت قرآنی دست یابد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که مردم با همه وجود برای همدلی و همزبانی با دولت آماده هستند، اضافه کرد: همدلی و همزبانی شکل گرفته میان مردم باید در جهات فرهنگی باشد و این مورد باید به عنوان اصل قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: طی 36 سال ایستادگی همه ما به این باور رسیده ‌ایم هر کجا مردم و ملت ایستاده‌اند، دشمن وادار به عقب‌نشینی شده است اما اگر کوتاه بیاییم دشمن چندین گام در جهت رسیدن به اهداف خود برخواهد داشت.

 

وی، حضور فتنه‌ گرانی که چهره حق را غبارآلود می ‌کنند را در جامعه غیرقابل اجتناب دانست و گفت: این افراد هنوز هم در جامعه حضور دارند و درصدد هستند پرچم ولایت را پایین آورند و این افراد در حقیقت تضعیف ‌کننده جایگاه ولایت در جامعه هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به شاخصه ‌های مهمی که در شهیدان رجایی و باهنر وجود داشت اشاره و ادامه داد: شهادت این بزرگ ‌مردان به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده تا دولت ‌مردان همیشه شیوه آن‌ها را در پیش گرفته و دولتی ماندگار داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مردمی بودن، تعهد مؤمنانه، پایبندی به مبانی انقلابی، ساده‌ زیستی، چشم به محور نظام دوختن و تابع ولایت ‌فقیه بودن را از جمله مهم‌ ترین شاخصه‌ های شهید رجایی عنوان و تأکید کرد: ولی‌فقیه، رهبر دینی و اطاعت از وی وظیفه همگان است اما با این حال برخی از دولت ‌ها به طور کامل تابع وی نبوده و از مواضع رهبری انحراف پیدا کرده‌اند.

 

این مقام مسؤول با شاره به سخنان رهبر در جمع دولتمردان گفت: دشمن همیشه دشمن است و باید بدانیم نباید به دشمنی که بارها دشمنی خود را به اثبات رسانده اعتماد کنیم.

 

وی از تلاش‌های دولتمردان قدردانی کرده و بیان داشت: این مردان همواره در میدان بوده و مهار تورم و بستن پرونده مذاکرات از مهم‌ ترین اقدامات این دولت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان داشت: مشکل ایران و آمریکا حل نشده است و تنها در صورتی حل می‌شود که آمریکا دست از جهان‌خواری و کشتن مظلومان در فلسطین بردارد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به 12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس، افزود: استکبار جهانی هرگز با ایران کنار نخواهد آمد مگر آن که ایران دست از اسلام، رهبر و شعار خود بردارد و این امکان ‌پذیر نیست چراکه این فرهنگ با جان ما عجین شده و ما از آن دست بر نخواهیم داشت./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات