۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۹۱۵۶
همزمان با کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری؛

گردهمایی یاد یاران در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته بهداشت و درمان ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با کنگره 2400 شهید این استان، پزشکان، بهیاران و پرستاران دوران دفاع مقدس در شهرکرد گرد هم می ‌آیند.
شهيد و شهادت

البرز له‌له‌گانی، مسؤول کمیته بهداشت و درمان ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به نقش شهدا در عزت و سربلندی ایران اسلامی گفت: به یقین نظام اسلامی همه پیشرفت ها، امنیت، آرامش و استقلال خود را مدیون از خودگذشتگی شهدا است.

 

وی با بیان این که شهدا از همه اقشار مردم بودند و کسی نمی تواند ادعا کند که شهدا مختص قشر یا گروه خاصی است، افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم از تحصیل کرده و بی سواد، از مرد و زن در هر لباس و جایگاهی به میدان آمدند و نگذاشتند خاک و ناموس ایران به تاراج برده شود و در این راه بسیاری از افراد هم جان خود را تقدیم کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

له‌له‌گانی در ادامه به در پیش بودن کنگره ملی شهدای این استان در 15 مهرماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با کنگره 2400 شهید استان، پزشکان، بهیاران و پرستاران دوران دفاع مقدس در شهرکرد گرد هم می ‌آیند.

 

وی افزود: در این گردهمایی که به نام یاد یاران مزین شده است، پزشکان 8 سال دفاع مقدس در شهرکرد به بیان خاطرات و مجموع کارهای که در این دوران انجام داده اند می ‌پردازند.

 

مسؤول کمیته بهداشت و درمان ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی پزشکان و پرستاران نسل جدید از فعالیت‌ ها و رشادت‌ ها و از خود گذشتگی‌های این قشر  در دوران دفاع مقدس دانست.

 

این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت‌ های کمیته بهداشت و درمان ستاد کنگره شهدای این استان گفت: کمیته بهداشت و درمان از چندی پیش کار خود را آغاز کرده است و فعالیت خود را در دو بخش قبل از برگزاری ستاد کنگره و بعد از ستاد کنگره انجام خواهد داد.

 

وی، فضا سازی بیمارستان کاشانی، هاجر شهرکرد و حد فاصل بین دو بیمارستان را یکی از کارهای این کمیته دانست و تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال برای اجرای این فضاسازی نیاز است که نیمی از این هزینه از دانشگاه علوم پزشکی و 100 میلیون ریال دیگر آن ازبسیج پزشکی استان پرداخت می ‌شود./9457/303/ب1

ارسال نظرات