۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۲۷۶۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولتمردان همچون رهبر انقلاب با اقتدار در برابر آل سعود بایستند

خبرگزاری رسا ـ حجت ‎‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مردم انتظار دارند، همان‌گونه که رهبرمعظم انقلاب با صراحت، اقتدار و هشدارگونه ورق را برگرداند، قضایا را تغییر دادند و دشمن را وادار به همکاری کردند، دولت‌مردان نیز با الگوگیری از این چنین روحیه‌‌ای در مقام انتقام‌گیری از آل‌سعود باشند.
امام چجمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‏الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر چهار تن از جان‌باختگان فاجعه منا در این استان، با اشاره به فاجعه بزرگ و تلخ منا و عزادار شدن امت اسلامی، اظهار داشت: در اثر بی ‌تدبیری و بی ‌کفایتی آل‌سعود که خود را خادم حرمین می ‌نامند اما در واقع خائن الحرمین هستند، نه تنها ایران اسلامی بلکه امت اسلامی را داغدار و عزادار کردند.

 

وی گفت: شما مردم تنها برای تشییع پیکرهای مطهر این مهاجران الی الله و هم ناله و شریک ‌شدن در غم خانواده آن ‌ها در این مراسم حضور پیدا نکرده‌اید بلکه آمده‌اید تا عداوت، کینه، انزجار و نفرت خودتان را از طاغوت، ظالمان، مستکبران و در رأس آن‌ها آل ‌سعود و هم پیمانانش آمریکا و اسرائیل به نمایش بگذارید.

 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شما آمدهاید تا بگویید، این ملت، ملتی نیست که با این قربانی دادن ‌ها و فشارها تسلیم شود و بترسد و بلرزد هرگز؛ بلکه در شرایطی که باید از حجاج خود استقبال کنند و آن ‌ها را در آغوش بگیرد و زیارت قبول به آن ها بگویند پیکرهای آنان را به دوش می‌ گیرند و به وظیفه خودشان عمل می کنند.



حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: این ملت، ملتی است که هشت سال دفاع مقدس، هزاران شهید، جانبازان و آزادگان و 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرده است و آوراگی، فشار، تحریم و انواع سختی ‌ها را تحمل کرده اما هیچ‌گاه تسلیم نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که مردم انتظار دارند دولتمردان انتقام این جان‌باختگان را از این ظالمان بگیرند، تصریح کرد: مردم انتظار دارند، همان ‌گونه که رهبر معظم انقلاب با صراحت، اقتدار و هشدارگونه ورق را برگرداند و قضایا را تغییر داد و دشمن سرمست، متکبر و مغروری را که از همکاری سرباز می‌ زد وادار به همکاری کرد، دولت‌مردان نیز با الگوگیری از این چنین روحیه ‌‌ای در مقام انتقام‌ گیری از آل سعود باشد.

 

این مقام مسؤول در پایان تأکیدکرد: علت دشمنی ‌ها علیه انقلاب اسلامی ایستادگی ملت ایران و صراحت و تسلیم نشدن در مقابل سیاست ‌های استکبار است و تا زمانی که محکم، استوار و قاطع در برابر دشمنان ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

 

به گزارش رسا، 18 تن از 464 جان باخته حادثه تاسف‌بار حادثه منا از استان چهارمحال و بختیاری بودند که امروز پیکر مطهر چهار تن از آنان در شهرکرد تشییع و پیکر سه تن دیگر نیز صبح امروز به کشور انتقال داده شد./9457/202/ب1

ارسال نظرات