۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۳۱۲۳
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمن از اعتقادات مردم ایران وحشت دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اعتقادات قوی مردم ایران، گفت: امروزه بزرگ ترین وحشت دشمنان اسلام، از اعتقادات مردم ایران است.
سردار ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش مداحان، مدیران، هیئات مذهبی و شعرای آیینی که ظهر امروز در مجموعه فرهنگی بعث کرمانشاه برگزار شد با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه به برکت وجود و تلاش نیروهای انتظامی نظم و امنیت در کشور ایران برقرار است.


سردار ریحانی بیان داشت: امروزه در خصوص شبیخون فرهنگی دشمن مسؤولیت و وظایف مداحان و مدیران هیئات مذهبی بیش از گذشته احساس می شود، دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال استعمار فرهنگی انقلاب هستند.


وی در ادامه افزود: دشمنان به دنبال بیراهه کشاندن اعتقادات مردم ایران هستند و تلاش می کنند که بستر انحرافات را در مراسمات مذهبی و اشعار مداحان بگنجانند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان داشت: مداحان و مدیران هیئات مذهبی مسؤول انتقال تاریخ ارزشمند شیعه و اعتقادات مقدس به نسل حاضر و آینده می باشند و اگر به درستی نتوانیم این میراث گرانبها که بر اساس آن انقلاب تشکیل شده است را به درستی حفظ کنید و منتقل نکنید سال های بعد باید منتظر حادثه و اقدامات عملی دشمن باشیم.


سردار ریحانی ابراز کرد: در ایام محرم و صفر ملت عزیز ایران باید با روح حماسه و عاشورایی و حسینی و از دشمن نهراسیدن و همانند سید الشهدا برای اینکه دین خدا حفظ شود و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بماند خود را فدا کرد، باید از آرمان های انقلاب و امام راحل پاسداری کنند.


این مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: باید توجه لازم به مباحث انحرافی در ایام محرم و صفر داشته باشیم زیرا دشمن در این ایام بیشترین تلاش خود را برای به انحراف کشیدن اعتقادات مسلمانان انجام می دهد.


وی بیان داشت: دشمنان انقلاب از عده و عده مملکت ایران نمی ترسند بلکه از روحیه شهادت طلبی و اعتقادات مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران وحشت دارند لذا به این نتیجه رسیده است که باید با جمهوری اسلامی ایران با گفتمان و صحبت وارد مذاکره شد.


سردار ریحانی عنوان داشت: اتحاد و انسجام مسلمانان و اعتقادات شیعه و اهل سنت دشمنان را زمین گیر کرده است از این رو دشمن به دنبال فرصت و اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است که نیت شوم خود را تحقق بخشد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان نکاتی خطاب به هیئات مذهبی، افزود: مداحان باید تکالیف خود را به درستی انجام دهند و باید بدانیم که یک هیأت مذهبی باید یک اقدام انقلابی داشته باشد.


وی گفت: مداحان و مدیران هیئات مذهبی باید روح حماسی و انقلابی و دشمن ستیزی را در خود تقویت کند و ایمان محکم لازمه پیروزی و موفقیت در برابر دشمنان است.


سردار ریحانی در پایان با اشاره به اوضاع ایران در دوران پهلوی عنوان داشت: رسالت انقلابی را باید به بهترین شکل به جا آوریم،  در دوران شاهنشاهی مردم بدون داشتن روح و تفکر انقلابی تحت تسلط دشمنان بودند اما امام راحل تفکر مردم ایران را عوض کرد و دین انقلابی و پرشور و پر ثمر را ایجاد کرد که ایران توانست در برابر تمام دشمنانش ایستادگی کند./857/203/ب1

ارسال نظرات