۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۹۳۲۷۵
خبرگان بصیر(19)

جناح پذیری؛ آفتی برای مجلس خبرگان رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رومشکان گفت: جناح پذیری؛ آفتی برای مجلس خبرگان رهبری است که باید نمایندگان مجلس خبرگان از این اقدام دوری کنند.
مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام علی جمیاری، امام جمعه رومشکان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، شریعت بخشیدن را از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: اصل نظام از اهمیت خاصی برخوردار است.


وی با اشاره به حادثه منا و برخورد جدی رهبر معظم انقلاب با سران عربستان افزود: بیان حیدر وارانه رهبر معظم انقلاب موجب شد، عربستان در تحویل دادن اجساد جان باختگان منا همکاری لازم را داشته باشد.


امام جمعه رومشکان قدرتمند بودن رهبری را نشان از قوت مجلس خبرگان دانست و عنوان کرد: هر اندازه مجلس خبرگان قوی باشد، رهبری نیز قدرتمند است.


وی با بیان این که مجلس خبرگان مدافع نظام است، اظهار داشت: مجلس خبرگان مسؤولیت خطیری برعهده دارد.


حجت الاسلام جمیاری با بیان شاخصه های نمایندگان مجلس خبرگان افزود: این افراد منتخب مردم جمهوری اسلامی هستند و باید از ویژگی های شاخصی برخوردار باشند.


وی ورود خوش فکر ترین نمایندگان به مجلس خبرگان را امری مهم در جهت تحقق مسؤولیت های این نهاد بیان کرد.


امام جمعه رومشکان عقیده محکم به ولایت و دلسوز بودن برای مردم را از دیگر ویژگی های نمایندگان مجلس خبرگان عنوان کرد و افزود: دلسوز بودن نمایندگان مجلس خبرگان برای فهم این‌که نظام ما نظام دینی و اسلامی است و برای مردم است، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.


وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری خاطرنشان کرد: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.


ولایت پذیری مهم ترین شاخصه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است
حجت الاسلام جمیاری ولایت پذیری را مهم ترین شاخصه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بیان کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس خبرگان باید از جناح پذیری دوری کنند چراکه بزرگ ترین آفت مجلس خبرگان است.


وی با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری تنها خط و مشی را که می شناسد خط ولایت است، تصریح کرد: ائمه جمعه در تبیین جایگاه مجلس خبرگان نقش بسزایی دارند.


امام جمعه رومشکان بیان داشت: ائمه جمعه با استفاده از تربیونی که در اختیار دارند می توانند جایگاه مجلس خبرگان رهبری را به خوبی برای مردم تبیین کنند./9459/302/ب1

ارسال نظرات