۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۹۳۶۲۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولتمردان راه نفوذ بیگانه به کشور را ببندند

خبرگزاری رسا ـ حجت ‏الاسلام والمسلمین نکونام در افتتاحیه کنگره ملی سرداران و 2436 شهید چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که دولتمردان راه نفوذ بیگانه به کشور را ببندند، گفت: ما در این کنگره آمده ‌ایم تا راه برای همیشه بر بیگانگان بسته شود و هیچ‌ گاه بیگانه نتواند به این ملت و فرهنگ طمع کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در افتتاحیه کنگره ملی سرداران و 2436 شهید این استان که در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، ملت ایران را ملتی مقاوم خواند و اظهار داشت: ملت ایران با تأسی از شهدا به جهانیان اعلام می ‌کنند که زیربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمی ‌رود و در برابر انحراف و توطئه بیگانگان ایستادگی می ‌کند.

 

وی افزود: مردم با حضور خود در یادواره و کنگره ملی شهدا به جهانیان اعلام می کنند که منتظر و ولایت مدار منجی عالم بشریت بوده و با برافراشتن پرچم عدل الهی سازنده یک جامعه براساس مکتب انتظار هستند.

 

حجت ‏الاسلام والمسلمین نکونام، استحکام پایه‌ های اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهی و تفکر ناب اسلامی در جهان را از دستاوردهای برگزاری یادواره ‌ها و کنگره شهدا دانست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در این کنگره نیامده ‌ایم تا از خودمان تعریف کنیم، بلکه آمده‌ ایم تا روحیه شهادت طلبی، فکر و عمل شهدا رادر خودمان مثل درخت بکاریم و از آن میوه اسلام را برداشت کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که استحکام پایه ‌های اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام از دستاوردهای مهم این کنگره است، گفت: ما آمده‌ ایم تا برای همیشه به آمریکا «نه» بگوییم و مانند شهدا هر چه داریم تقدیم کنیم و ثابت کنیم زیر بار استکبار، انحراف و توطئه‌ گری نمی‌ رویم .

 

این مقام مسؤول افزود: در این کنگره آمده‌ ایم تا چراغ فضائل همیشه روشن بماند و نگذاریم حتی یک فضیلت دینی در جامعه رنگ ببازد که این به برکت شهدا و این کنگره است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که دولتمردان راه نفوذ بیگانه را بر کشور ببندند، ادامه داد: ما در این کنگره آمده ‌ایم تا راه برای همیشه بر بیگانگان بسته شود و هیچ‌ گاه بیگانه نتواند به این ملت و فرهنگ طمع کند؛ بر همین اساس همه دولتمردان و مسؤولان بر سر سفره شهدا بنشینند و راه را بر بیگانه ببندند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: یادواره برگزار کردیم تا زمینه ظهور و برافراشته شدن پرچم عدل اسلامی در جامعه فراهم شود و مفهوم واقعی انتظار تحقق پیدا کند./9457/202/ب1

ارسال نظرات