۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۷۶۰۷
امام جمعه بروجرد:

نامه رهبری دستورالعمل غیرقابل تخطی برای مسؤولان کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که رهبر معظم انقلاب با صدور نامه ای در رابطه با مسأله برجام توافقی روشن و بدون ابهام را اعلام کردند، گفت: نامه رهبری دستورالعمل غیرقابل تخطی برای مسؤولان کشور است.
امام جمعه بروجرد

حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با نامه رهبری و مسأله برجام بیان داشت: در این نامه رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز را یادآور شد.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب موافقت مشروط خویش را با توافق و متن برجام اعلام کردند، خاطرنشان کرد: نامه ی رهبری بیان کننده توافقی بدون ابهام بود.


حجت الاسلام ترابی با تأکید بر این که نامه ی رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسأله برجام باید اجرا شود، اظهار داشت: نامه رهبری دستورالعمل غیرقابل تخطی برای مسؤولان کشور است.


امام جمعه بروجرد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ادامه داد: با توافق هسته ای باید همه تحریم ها لغو شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه در صورت اعمال دوباره تحریم ها توافق از سوی ملت ایران لغو می شود.


ضرورت لغو تحریم ها برای احقاق حقوق ملت ایران
حجت السلام ترابی با بیان این که لغو تحریم ها برای احقاق حقوق ملت ایران ضروری است، افزود: برخی تحریم های آمریکا علیه ایران به به بهانه حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر صورت گرفته شده است.


وی عنوان کرد: آمریکا حمایت ایران از حزب الله لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن را حمایت از تروریسم می دانند.


با لغو تحریم ها همه مشکلات اقتصادی ما برطرف نمی شود، یادآور شد: راه گشای مشکلات اقتصادی کشور در نگاه به ظرفیت های داخلی کشور و تکیه به اقتصاد درونی کشور است.


سخنان رهبری نیازمند تفسیر نیست
امام جمعه بروجرد در جواب این سؤال که تحلیل شما از نامه ی رهبری چیست، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب تفسیر و توجیه ندارد و فصل الخطلاب است.


وی با بیان این که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست، افزود: مردم ایران به دلیل دشمنی 36 ساله آمریکا به این کشور اعتماد ندارند.


حجت الاسلام ترابی علت اعتماد نداشتن ملت ایران به آمریکا را حوادثی بیان کرد که در طول تاریخ خصومت کشور آمریکا را اثبات کرده است./9459/302/ب1

ارسال نظرات