۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۹۷۶۷۳
مدیر حوزه علمیه قزوین:

ترویج عزاداری صحیح در رسانه ملی، رویکردی مثبت در مقابله با تحریف و بدعت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ترویج عزاداری‌های بی‌پیرایه و به دور از خرافات و بدعت‌ها در رسانه ملی و استانی رویکرد مثبتی است که می‌تواند در مقابل سیل تحریفات رسانه‌های غربی قرار بگیرد.
حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي

حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به برنامه‌های پخش شده در رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین، گفت: برنامه‌های امسال رسانه ملی و شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در ایام سوگواری سرور و سالار  شهیدان حضرت سید الشهدا مطلوب و تاثیرگزار بود.

 

وی ادامه داد: ترویج عزاداری‌های بی‌پیرایه و به دور از خرافات و بدعت‌ها در رسانه ملی و استانی رویکرد مثبتی است که می‌تواند در مقابل سیل تحریفات رسانه‌های غربی قرار بگیرد.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین با تقدیر از دست‌اندرکاران و برنامه ریزان رسانه ملی و شبکه استانی سیمای قزوین عنوان کرد: انعکاس عزاداری‌های مردم در نقاط مختلف در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش قابل تقدیر است.

 

این مسؤول نوآوری‌های صدا وسیما را در تهیه و تنظیم و پخش برنامه‌های بامحتوا ستود و تصریح کرد: برنامه‌هایی نظیر همایش شیرخوارگان حسینی، تجمع در روز سقا و پخش مراسم عزاداری از شهرهای مختلف کشور و استان موجب استقبال و گرایش بیش از پیش مردم به عزاداری های پرشور و فرهنگ صحیح عزاداری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین در این ایام برنامه‌های مناسب  و قابل تحسینی داشت که از نظر کمی و کیفی، همچنین محتوا خوب بود و در توسعه فرهنگ عاشورایی نقش بسزایی داشت.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به پخش مستقیم عزاداری در شهرهای مختلف استان از صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: پخش مستقیم عزاداری‌های مردم در شهرستان‌های استان در قالب برنامه «با کاروان عاشوراییان» از سوی شبکه استانی مرکز قزوین از اقدامات شایسته و ارزشمندی بود که توانست گوشه ای از عشق و ارادت مردم استان قزوین به حضرت سید الشهدا و یاران با وفایش را به تصویر بکشد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان با بیان اینکه می‌توان به عملکرد کارکنان وبرنامه سازان رسانه ملی و شبکه استانی در دهه اول محرم امسال نمره خوبی داد تاکید کرد: مهندس سرافراز مدیریت جدید رسانه ملی که از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس است، توانست با تلاش‌های خالصانه و مجدانه خود و همکارانش جلوه‌های ناب از عشق و ارادت مردم دین‌مدار ایران اسلامی و استان قزوین به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و مکتب انسان‌ساز عاشورا را به زیبایی به تصویر کشید که باید از این اقدامات قدردانی و سپاسگزاری کرد./955/302/ب1

ارسال نظرات