۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۳۰۴۰۲۵
مدیر کل اوقاف مازندران:

بصیرت و روشن‌بینی هویت و تفکر بسیج است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امام راحل از بسیجی بودن خود افتخار می‌کردند و این مهم‌ترین جایگاه بسیج است، گفت: بصیرت و روشن‌بینی هویت و تفکر بسیج است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در جمع هیأت امناء امامزادگان مرکز استان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که امام راحل فرمودند بزرگترین ساده اندیشی این است که فکر کنیم آمریکا دست از دشمنی‌های خود علیه ایران برداشته.

 

وی تفکر بسیجی را فراتر از مرزهای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: امروز تفکر بسیج در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و یمن گسترش یافته و مردم با تشکیل بسیج به مبارزه با طاغوت و پدیده تروریسم در منطقه رفته اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، بصیرت داشتن و بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین ویژگی بسیج و بسیجیان در شناخت دشمن و اهداف وی عنوان کرد و گفت: بصیرت بهترین راه شناخت و مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

 

این مسؤول با اشاره به این که امام راحل از بسیجی بودن خود افتخار می‌کردند و این مهم‌ترین جایگاه بسیج است، ادامه داد: بصیرت و روشن‌بینی هویت و تفکر بسیج است.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که بسیج باید سر تا پا گوش به فرمان مقام معظم رهبری، باشد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران همواره در طول تاریخ سعی کرده‌اند که بر همه شئونات جامعه مسلط شوند و علی‌رغم شکست‌های متعدد استکبار، آمریکا و صهیونیسم در همه صحنه‌های نبرد اعم از جنگ سخت و نرم در مقابل انقلاب اسلامی به زانو درآمده است.

 

وی تصریح کرد: بی‌شک آزادگی و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای بسیجی و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به این که روحیه بسیجی به عنوان یک فرهنگ متعالی باید در همه عرصه ها حفظ و تقویت شود، گفت: بینش عمیق و هوشمندی و دور اندیشی امام راحل بود که با درایت بی نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی، برای نجات کشور دعوت کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی مهم ترین رسالت بسیج فعالیت در زمینه فرهنگی، فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی است.

 

وی با بیان این که شجره طیبه بسیج از بناهای با برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بسیج همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده است و راز ماندگاری آن پیوند با فرهنگ عاشورا است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: صیانت از فرهنگ بسیج وظیفه همه ما است و باید این نعمت الهی را قدردان باشیم تا اقتدارمان پایدار بماند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نهادی است که مظهر عظمت و ماندگاری ملت ایران است، ادامه داد: فرهنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس نظام سلطه را به زانو در آورد و امروز نیز بسیج قوت قلب دوستان و خاری در چشم دشمنان است.

 

وی با اشاره به این که همه تلاش دشمن این است که با اقدامات گسترده خود فرهنگ بسیج را در جامعه کمرنگ کند و مانع بسط و گسترش تفکر بسیجی و خدا محورانه از جامعه ایران اسلامی و کشورهای منطقه  شود، تصریح کرد: اما بسیج امروز به عنوان یک فرهنگ و الگوی  قابل صدور به کشور های آزادی خواه تبدیل شده است که نمونه کامل آن حزب الله لبنان و گروه های مقاومت در سراسر جهان است.

 

حجت الاسلام علیزاده، بسیجیان را فرزندان محرم و عاشورا دانست و با بیان این که ایثارگیری های بسجیان در هشت سال دفاع مقدس همواره مثال زندنی است، گفت: بسجیان در کنار سپاهیان و سایر نیروهای نظامی، حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

 

وی ادامه داد: اکنون بر آحاد جامعه اسلامی است تا ضمن نهادینه کردن تفکر بسیج و بسیجی در کشور، بیش از پیش در راه اجرای این تفکر الهی و انسانی تلاش کردم و بدانیم که رمزماندگاری و ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر توکل به خدا با تفکر بسیجی و اتحاد مردم در سایه اطاعت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای است. 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که نیروی مردمی بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: حرکت‌های حماسی حزب الله و مردم غزه نشات گرفته از بسیج است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امروز دنیای غرب از گسترش تفکر بسیج در جهان بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: همه تلاش آمریکا و متحدان اروپایی او تضعیف و جلوگیری از جهانی شدن تفکر انقلابی بسیج است./950/202/ب2

ارسال نظرات