۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۰۶۷۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت محور وحدت، اقتدار و عزت انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که ولایت محور وحدت، اقتدار و عزت انقلاب است، گفت: هدف اصلی و مهم رسانه‌های غربی تخریب شأن، جایگاه و نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در تبریز اظهار داشت: با توجه به اهمیت رسانه در عصر ارتباطات و اطلاعات، حضور بسیجیان در این دوره آموزشی برای اثرگذاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان ضرورت دارد.

 


وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در تمامی عرصه ها خاطرنشان کرد: در هر عرصه ای که تفکر بسیجی نفوذ داشته، شاهد پیشرفت و توسعه بودیم. در حقیقت امروز بسیجیان رزمندگان جبهه فرهنگی هستند و باید به عنوان سربازان اسلام در جهت پیشرفت و ترقی اسلام تلاش کنیم.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که صدها شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان و هزاران سایت اینترنتی علیه انقلاب اسلامی ایران، اسلام، تشیع و ولایت فقیه برنامه پخش می کنند، افزود: بسیج با دارا بودن ظرفیت های فراوان می تواند با حضوری فعال در عرصه رسانه، جنگ نرم دشمن را خنثی کند و تفکر بسیجی را رواج دهد.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عوامل شکست و پیروزی ملت ها از دیدگاه مولای متقیان پرداخت و اظهار داشت: به گفته امام، اتحاد و پیروی از امام و رهبر عامل پیروزی و غلبه مسلمانان بر دشمنان اسلام است که بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

 


وی رمز موفقیت مردم ایران در برابر تهدیدات دشمن و زمان بحران را اتحاد و پیروی از ولایت دانست و گفت: هدف اصلی و مهم رسانه‌های غربی تخریب شأن، جایگاه و نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران است، چراکه ولایت محور وحدت، اقتدار و عزت انقلاب است.

 


همچنین سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید بر نقش موثر خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی جامعه اظهار داشت: خبرنگاران در تببین رسالت نمایندگان مجلس در زمان انتخابات، نقش موثری در جامعه دارند و جامعه منتظر قلم فرسایی خبرنگاران در زمان انتخابات است.

 


وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید به رسالت اصلی خود توجه ویژه ای بکنند و در زمان انتخابات که روزهای سرنوشت سازی است، لحظه ای غفلت نکنند و به بهترین شکل رسالت و نقش نمایندگان مجلس را پاسداشت آرمان های امام و شهداست، به جامعه تببین کنند.

 


همچنین محمدرضا احمدی، مسؤول روابط عمومی بسیج کشور در سخنانی با بیان این‌که باید به ارزش های خبری در تهیه خبر دقت کنیم تا خبر تبدیل به ضد ارزش ها نشود، اظهار داشت: خبرنگار بسیجی، رسالت دارد که مطالبات رهبری را پیگیری کند و به مبانی و اندیشه ولایت تسلط داشته باشد.

 


همچنین سرهنگ اصغری، مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورا با بیان این‌که بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعال است، گفت: بیش از 400 نفر از بسیجیان خواهر و برادر برای شرکت در این دوره آموزشی نام‌نویسی کردند که در نهایت، 300 نفر در کارگاه های آموزشی حضور خواهند داشت./935/پ203/ب2

ارسال نظرات