۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۰۶۷۹۵
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک:

تقویت مبانی دینی و انقلابی دانش آموزان تضمین کننده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با بیان این که دشمنان به طرح شبهات اخلاقی و دینی در میان دانش آموزان پرداخته است، گفت: تقویت مبانی دینی وانقلابی دانش آموزان تضمین کننده بقاء نظام و انقلاب اسلامی است.
کارگاه مشاوره ويژه طلاب مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک

حجت الاسلام حسن آذرافروز مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در طرح بینات طلبه ها از پایه دوم به بالا ساماندهی و برای برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و کلاس های پرورشی و تربیتی در مدارس شهرستان اعزام می شوند، اظهار داشت: در این ساماندهی 20 طلبه در سطح مدارس شهرستان اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام آذرافروز با بیان این که در این کلاس ها آموزه ها و مفاهیم دینی تدریس داده می شود، افزود: برگزاری طرح بینات با هماهنگی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز شهرستان اندیمشک برگزار شده است.

 

مدیر مدرسه بقیه الله اندیمشک با اشاره به این که دشمن شبهات دینی و اخلاقی خود را متأسفانه به مدارس کشانده است، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، بدبینی به انقلاب و اسلام از اهداف نفوذ دشمن در میان دانش آموزان بوده و راه جلوگیری از آن آموزش مبانی دقیق اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که دانش آموزان، آینده های انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: حضور در مدارس و ارتباط طلاب با آنها و تبیین آموزه های اسلام و انقلاب و تقویت مبانی دینی وانقلابی آنها تداوم و پابرجا بودن انقلاب اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با بیان این که تبیین مبانی انقلاب و اسلام در مدرسه برای دانش آموزان کفایت نمی کند، تصریح کرد: همزمان مساجد در این باره به فعالیت پرداخته و به جذب دانش آموزان و نوجوانان نخبه پرداخته تا توطئه های دشمن ناموفق و مسجد و مدرسه را مکمل یکدیگر دانست.

 

حجت الاسلام آذر افروز آگاهی به مبانی ناب انقلاب، اسلام، دشمن و جهت گیری و زیر نظر داشتن تحرکات آن را از ویژگی های نیروهای انقلابی و اسلامی برشمرده و گفت: این گونه نیروها در بطن جامعه حضور که به تحرکات دشمن و عکس العمل مناسب با آن آگاه هستند./9453/303/ب3

ارسال نظرات