۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۰۷۹۷۷
مدیر مدرسه علمیه امام صادق قزوین:

زانو زدن سران ابر قدرت در برابر رهبر نشان از عزت نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با بیان این‌که عزت کشورهای مسلمان در سایه اسلام و قرآن دانست و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به عزتی دست پیدا کرده که مسؤولان و سران کشورهای ابرقدرت در برابر رهبر معظم انقلاب زانو می‌زنند و این نشان از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
استکبار ستيزي

حجت الاسلام علی آهنگران مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به اهمیت استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر آمریکا و اسراییل گفت: تاریخ گذشته نشان می‌دهد در زمان‌هایی که با آمریکا رابطه داشتیم به کشوری وابسته تبدیل شدیم.

 

وی در ادامه افزود: زمانی که رابطه های خود را با آمریکا کنار گذاشتیم در زمینه علمی، هنری و فناوری هسته ای به پیشرفت رسیدیم و استقلال پیدا کردیم هرکجا به توان خود تکیه کردیم پیروز و سرافراز شدیم.

 

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: اسلام هم بر این نکته تکیه دارد کسانی که مانع دین شما هستند در مقابل آنها بایستید و ما هم چون مسلمان و تابع قرآن هستیم باید به این نکته توجه کنیم و در برابر زورگویان بایستیم، عملکرد آمریکا با آزادی خواهان جنگ و ستیز است.

 

این کارشناس حوزوی وظیفه مومنان را یاری به مظلوم دانست و تاکید کرد: امت های اسلامی باید از یکدیگر حمایت کنند و اگر افرادی در جامعه هستند که فکر می‌کنند با برقراری رابطه با آمریکا مشکلات جامعه حل می‌شود کاملا در اشتباه هستند چون آنها با توطئه های آمریکا آشنا نیستند و شناخت کافی از مزدوران این کشور ندارند.

 

زانو زدن سران ابر قدرت در برابر رهبر نشان از عزت نظام است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با بیان این‌که عزت کشورهای مسلمان در سایه اسلام و قرآن دانست و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به عزتی دست پیدا کرده که مسؤولان و سران کشورهای ابرقدرت در برابر رهبر معظم انقلاب زانو می‌زنند و این نشان از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام آهنگران اظهار کرد: ما باید نسبت به دشمن شناخت، بصیرت و آگاهی کافی داشته باشیم تا بتوانیم در برابر آنها بایستیم ما باید دشمن شناس باشیم و به جبهه های آنها وارد شویم تا بتوانیم نیرنگ ها و حیله های آنها را خنثی کنیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صدر اسلام پیامبر(ص) نیروهایی را تربیت کرده بودندو این نیروها دشمنان و تجهیزات آنها را شناسایی می‌کردند و از ترفندهایی برای فریب دشمن استفاده می‌کردند.

 

استاد حوزه علمیه اولین وظیفه هر شخص را شناخت دشمن دانست و در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب دشمن را به خوبی شناسایی کرده است و تهاجمات فرهنگی، تحریمات و مشکلات اقتصادی را که دشمن برای ما ایجاد کرده با رهنمودها و تدابیر خود خنثی کرده است./838/302/ب3      

ارسال نظرات