۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۸۷۸
تولیت مسجد مقدس جمکران:

استکبار جهانی آرزوی ایجاد منطقه امن برای اسرائیل را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران، گفت: آمریکا و استکبار جهانی آرزوی منطقه امن برای اسرائیل را به گور خواهند برد، زیرا امت اسلامی در کشورهای یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و عراق بیدار شده و به مقاومت خود تا پیروزی ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمين محمّدحسن رحيميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و عضو هیأت اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، امروز در ششمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) مسأله فلسطین را از حالت گروهی و قومی خارج کرده و آن را به عنوان استراتژی مهم امت اسلام معرفی کرد.

 

وی افزود: جنگ‌های اخیر غزه نظیر جنگ 22 روزه باید به عنوان رویدادی مهم در تاریخ ثبت شود، زیرا در تهاجم  22 روزه و سپس 51 روزه همواره مردم غزه تحت بمباران و کشتار قرار داشتند، اما اسرائیل با همه قدرت نظامی خود نتوانست بر مردم این سرزمین پیروز شده و آنها را ساقط کند.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد: مقاومت بهترین راه برای پیروزی در مقابل دشمن است، اما نباید از یاد برد مردم غزه فشار زیادی را تحمل می‌کنند و این فشار قابل مقایسه با تحریم‌ ملت ایران نیست، اما مردم فلسطین با وجود این ایستادگی می‌کنند.

 

حجت الاسلام رحیمیان بیان داشت: همان‌گونه که امام راحل فرمودند: مستکبران همچون سگ هار هستند اگر در مقابل آنها ایستادگی کردید عقب نشینی می‌کنند اما اگر ضعف نشان دادید تا نابودی شما از پای نخواهند نشست .

 

وی ابراز کرد: امروز مقاومت مردم غزه الگویی برای همه مسلمانان در دنیا است به گونه‌ای که مردم کرانه باختری نیز امیداور شده و انتفاضه سوم شکل گرفته است امید که به همین زودی شاهد نابودی اسرائیل و پیروزی ملت فلسطین باشیم.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز آمریکا و اسرائیل به همراه مزدوان خود نظیر کشور عربستان و قطر با ایجاد و حمایت از گروه‌های تکفیری تلاش دارند تا منطقه امنی برای اسرائیل درست کنند.

 

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: آمریکا و استکبار جهانی آرزوی منطقه امن برای اسرائیل را به گور خواهند برد، زیرا امت اسلامی در کشورهای یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و عراق بیدار شده و به مقاومت خود تا پیروزی ادامه خواهند داد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید که در راه پیروزی امت اسلامی ملت ایران همانند گذشته با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دفاع از مقاومت و مظلومان دنیا به راه خود ادامه دهد./807/202/ب2

ارسال نظرات