۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۰۰۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نقش دولت در تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی نظارتی است/ برجام را یک نقطه تحول نمی دانیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ایجاد شور و نشاط برای انتخابات فضا‌سازی در این زمینه را می‌طلبد، گفت: در تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی دولت نقش نظارتی داشته و در صورت لزوم تذکرات لازم را به ستاد‌های انتخاباتی گوشزد می‌کند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه پنج شنبه، 30 دیماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان با تأکید بر برگزاری پر‌شور انتخابات اظهار داشت: حاکم کردن فرهنگ انتخابات برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جلوگیری از برگزاری نا‌‌سالم انتخابات بیان داشت: انتخابات باید به دور از بیماری و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ساماندهی فرهنگی انتخابات از سوی شورای فرهنگی اظهار داشت: باید تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام و هر کدام وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به توجیه کردن مردم به انتخاب اصلح بیان داشت: در فرهنگ انتخابات باید مردم را به انتخاب اصلح ترغیب که این هدف اصلی برگزاری نشست فرهنگ عمومی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ایجاد شور و نشاط برای انتخابات فضا‌سازی در این زمینه را می‌طلبد، تصریح کرد: در تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی دولت نقش نظارتی داشته و در صورت لزوم تذکرات لازم را به ستاد‌های انتخاباتی گوشزد می‌کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات و جمعه در استان و ارتباط آن با ائمه شهرستان‌ها اقدام مناسبی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات است، بیان داشت: انتخابات باید در شأن اسلام و نظام اسلامی برگزار شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به وجود آسیب‌هایی که انتخابات در گذشته بوده است، تصریح کرد: انتخابات سال جاری باید با آسیب کمتری برگزار و پرمحتوا و سالم‌تر از پیش باشد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری انتخابات به قانون ‌مداری توجه ویژه داشته و نظارت بر فضاهای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی نیز به خوبی انجام شود.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد برجام افزود: نکات ظریفی که از ابتدا تاکنون رهبر معظم انقلاب در مورد برجام بیان و به آن تأکید داشته‌اند نباید در جامعه به دست فراموشی سپرده شود، بلکه باید مواظب بود که جا‌بجایی ارزش‌ها ایجاد نشود.

 

این مقام مسؤول با بیان این که نباید برجام را یک نقطه تحول بدانیم، تصریح کرد: خود‌باوری اهمیت فراوانی دارد و برای پیشرفت به توانمندی‌های درون کشور اتکاء داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به ترویج فرهنگ الگو‌سازی در حوزه نخبگان و تکریم ‌آن‌ها خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مطلوب در این راستا جهت‌دهی به جامعه برای پذیرش الگو‌ها و تبدیل این الگو‌ها‌ به یک سرمایه است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اهمیت شناسایی نخبگان گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و مراکز فعال در این زمینه در کنار یکدیگر فعالیت کنند./9457/202/ب1

ارسال نظرات