۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۴۲۷۱

تشریح فعالیت های دهه فجر تبلیغات اسلامی بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به تشریح برنامه ها و فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام الله دهه فجر پرداخت.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر  امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت ها و برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر را در این دهه تشریح کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم های گرامیداشت دهه فجر امسال، گفت: مردم استان ولایتمدار بوشهر در مقاطع مختلف تاریخ و به ویژه در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی حضوری آگاهانه و پرشور داشته و همواره از آرمان های انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی دفاع کرده اند.

 

وی اظهار داشت: اهم برنامه ها و فعالیت های تبلیغات اسلامی استان در قالب دو کمیته قرآنی و کمیته انجمن های اسلامی، هیئات مذهبی و کانون های اسلامی اجرا می شوند که از کمیته های ستاد دهه فجر استان هستند و با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان به اجرای برنامه می پردازند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی اعزام مبلغ و مبلغه دینی به مساجد محور، هیئات مذهبی، مدارس و دانشگاه ها، گفتمان های دینی با موضوع دهه فجر در دانشگاه ها و مدارس، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برپایی محافل انس با قرآن کریم از سوی مؤسسات و خانه های قرآنی، برپایی جشن پیروزی انقلاب در کلیه مساجد با محوریت مبلغان و مبلغات و به ویژه از سوی روحانیان مستقر، برپایی ایستگاه صلواتی از سوی هیئات مذهبی در روز 22 بهمن و آذین بندی و چراغانی محیط اداره کل و ادارات تابعه و را از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در دهه فجر عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: صدور بیانیه و دعوت عموم جهت شرکت در راهپیمائی 22 بهمن و برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی انقلاب که همان قرآن و سنت است سایر برنامه های اداره کل در این ایام را شامل می شود.

 

وی برگزاری مراسم جشن انقلاب در هیئات مذهبی، مساجد محوری، کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی را از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی بوشهر در این ایام عنوان کرد./833/203/ب1

ارسال نظرات