۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۳۰۷

تجدید میثاق فعالان قرآنی با آرمان‌های امام راحل

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجدید میثاق فعالان قرآنی با آرمان‌های امام راحل صبح امروز با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
تجديد ميثاق

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم تجدید میثاق فعالان قرآنی با آرمان‌های امام راحل با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی و البته به فاصله دو روز تا آغاز دهه فجر برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور باشکوه فعالان قرآنی برگزار شد پس از قرائت زیارت‌نامه حضرت امام(ره) بیانیه کمیته قرآن ستاد گرامیداشت دهه فجر توسط محمد‌رضا پورمعین، فعال قرآنی کشورمان قرائت شد.

 

 

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ بی‌تردید رهایی امت اسلامی از بند طاغوت و دستیابی به سرافرازی و عزتی کم‌سابقه در مقاطع و برهه‌های مهم تاریخی و تداوم آن در آینده مرهون انگیزه الهی‌، وحدت کلمه و مجاهدت و جانفشانی بی دریغ آحاد مردم و پیروی و توأم با آگاهی و بصیرت آنها از ولی فقیه بوده و خواهد بود.

 

در ادامه این مراسم نیز فعالان قرآنی کشورمان نیز با نثار فاتحه به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های آن امام تجدید بیعت کردند.

 

از نکات حائز اهمیت این مراسم حضور خوب مسئولان سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور و پیشکسوتان فعال در عرصه قرآن بود.

 

در این مراسم می‌توان به حضور مدیران و کارکنانی از شورای عالی قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم، رادیو قرآن، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، شبکه قرآن سیما، اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی کشور، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و غیره اشاره کرد.

 

همچنین گرفتن عکس‌های دسته جمعی فعالان قرآنی با ضریح مطهر حضرت امام خمینی(ره) از نکات جالب این مراسم بود./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات