۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۲۱۹
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام:

جاری شدن سلامت در همه امور انتخابات ضروری است/ صحنه انتخابات به بازی های سیاسی کشانده نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، انتخابات را مسأله‌ای مهم برای کشور دانست و گفت: مراقب باشیم که انتخابات به چالش کشیده نشود و سلامت در همه امور آن جاری و ساری باشد چراکه این از ضرورت ها است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امشب در شورای اداری این استان که با حضور مدیران ارشد استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در این ایام معمولا از دستاوردهای انقلاب صحبت می‌شود که کار بسیار خوب و به جایی است اما از دغدغه‌هایی که نظام با آن روبه‌رو است کمتر سخن گفته می‌شود.

 


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که باید به دغدغه‌ها خیلی بیشتر از دستاوردها نگاه کرد، تصریح کرد: دغدغه مشترک دیروز، امروز و همیشه رهبر عظیم ‌الشان انقلاب اسلامی ایران این است که مبادا انقلاب دچار استحاله شود یعنی فرهنگ انقلابی رخت بربندد و جای آن را فرهنگ دیگری بگیرد.

 


نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ریزشی‌های بعد از انقلاب هم جزء انقلاب‌ کننده‌ها بودند اما وقتی وارد میدان آزمون شدند یکی یکی ریزش کردند، خاطرنشان کرد: نباید خودمان را در امان بدانیم و متعهد شویم که با ولی ‌فقیه می‌مانیم.

 


حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: بازی‌ها، گرفتاری‌ها و مسائل فراوانی که در دامش هستیم خطرناک است و باید مراقب باشیم که در آن‌ها محو نشویم.

 


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری انتخابات را مسأله‌ای مهم برای کشور عنوان و اضافه کرد: مراقب باشیم که انتخابات به چالش کشیده نشود و سلامت در همه امور آن جاری و ساری باشد چراکه این از ضرورت ها است.

 


امام جمعه شهرکرد به قابل‌ قبول بودن گروه‌گری‌های سیاسی تا حد مشخصی که تبدیل به آسیب نشود اشاره و خاطرنشان کرد: این گروه ‌گری‌ها و بازی ‌های سیاسی باید زیر پرچم حق و حقیقت باشد و باید تلاش کنیم این حقیقت را بشناسیم.

 

در ادامه این نشست نیز قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امیدوارم همه متعهد به راه، مسیر و سیره امام راحل(ره)، شهدای گرا ن‌قدر انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران باشیم.

 


وی با اشاره به این که دهه فجر یادآور رشادت‌های امام و مردم انقلابی ایران است، گفت: ملت ایران طی 15 سال مبارزه توانستند نظام سلطه را سرنگون کرده و نظامی بر پایه جمهوریت و اسلامیت را بر سر کار بیاورند که شعارشان استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود.

 


سلیمانی با بیان این که ما اکنون هم رأی مردم و هم نظارت شرع، دین و فرهنگ را دار هستیم، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حکومتی به وجود آمد که هم انسانیت و هم رأی مردم را توامان دارد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه جاری اظهار داشت: پیرامون انتخابات در این استان 146 نفر اعلام آمادگی کردند که از همه اقشار بوده  و همگی تحصیلات بالا داشته‌اند و اکنون که بعد از تاأید صلاحیت‌ها افراد نهایی انتخاب شد‌ه‌اند راه برای این افراد باز است تا بدون تخریب دیگران به عرضه خودشان بپردازند.

 


وی با بیان این نکته که برای ما اصل نظام مهم است نه اینک ه چه کسی به مجلس راه پیدا می‌کند، افزود: در تبلیغات باید اصول رعایت شود و توهین، تخریب، دامن زدن به مسائل شخصی، قومی، قبیله‌ای و بین استانی و وعده‌های دروغین اجتناب شود.

 


سلیمانی در ادامه بیان داشت: کار نمایندگان مجلس تصویب قانون و نظارت بر اجرای قانون است و نامزدهای انتخابات نباید قول‌های بدهند که در حوزه فعالیت‌شان نیست.

 


استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که بحث الکترونیکی بودن انتخابات منتفی شده است، اظهار داشت: مدیران خوبی در این استان وجود دارد و تلاش فراوانی می ‌کنند اما یک نقیصه در کارشان وجود دارد و آن عدم دعوت از معاون و وزیر مربوطه است چراکه با سفر این وزرا اشرافیت به مسائل استان بیشتر می‌شود.

 

مدیرکل اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، با اشاره به این که انتخابات، پشتوانه ملی و تأمین کننده منابع مالی کشور است، تصریح کرد: انتخابات فرصتی برای تحکیم رابطه میان دولت و ملت هر حکومت است.

 

این مقام مسؤول انتخابات نا آگاهانه را به عنوان فرصتی برای شکاف و خلال نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: خوشبختانه حضور مردم بصیر ایران در صحنه‌های مختلف، سبب شکست توطئه‌های دشمن شده است./9457/202/ب1

ارسال نظرات