۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۸۲۲
رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

اختصاص 2 هزار و 900 شعبه اخذ رای به استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت بازرسی انتخابات استان از اختصاص 2 هزار و 900 شعبه اخذ رای شهری و روستایی به آذربایجان شرقی خبر داد.
علي نواداد، رييس هيات بازرسي انتخابات استان آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی نواداد، رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که امروز دشمنان چشم به حرکات ما دوخته‌اند، گفت: هر جا که مردم در صحنه با تمام قوا حاضر شده‌اند دشمنان را ناامید کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اختصاص 2 هزار و 900 شعبه اخذ رأی به استان آذربایجان شرقی، افزود: در هر شعبه اخذ رای یک نفر به عنوان بازرس حضور خواهد داشت و برای هر 20 بازرس یک نفر سربازرس تعیین شده است.

 

نواداد با بیان این که بازرسان انتخاباتی به وظایف خود در قبل و حین انتخابات و بعد از اخذ رأی با دقت و حساسیت تمام عمل می‌کنند، گفت: تمامی مراحل انتخابات از سوی بازرسان رصد می شود و مراقبت از آرای مردم اصلی ترین وظیفه بازرسان است.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که تمامی حرکت های تبلیغاتی کاندیداها رصد و گزارش می‌شود، از کاندیداها خواست اخلاق انتخاباتی را در حوزه انتخابیه خود رعایت کرده و به قوانین و مقررات انتخابات پایبند باشند.

 

وی با بیان این که در قانون برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی یک هفته و برای داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان دو هفته فرصت در نظر گرفته شده است، افزود: زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان از 22 بهمن آغاز شده و زمان تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن شروع می شود.

 

رییس هیات بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که تبلیغات انتخاباتی در روز ششم اسفند ممنوع خواهد بود، حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد./935/102/ب2

ارسال نظرات