۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۷۰۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اقتدار کشور وابسته به حمایت مردم از نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با دعوت از آحاد مختلف مردم برای حضور در انتخابات، گفت: اقتدار و عظمت کشور وابسته به حمایت مردم از نظام است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، هفته پیش رو را هفته سرنوشت ساز ملت ایران خواند و عنوان داشت: آحاد مختلف مردم در هفته آتی در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شده و نماینده مورد نظر خود را برمی گزینند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: انتخابات در کشور ایران نمود مردم سالاری بوده و ملت ایران با انتخاب افراد شایسته و اصلح سرنوشت کشور خود را رقم زده و با گزینش افراد مورد اعتماد زمینه تقویت اتحاد و همدلی و جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمنان در کشور را فراهم می کنند.

 


ماموستا محمدی با اشاره به لزوم حضور پر شور و حماسی مردم در عرصه انتخابات، تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات و به تبع آن کمرنگ جلوه دادن حمایت ملت از نظام را دارند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: مردم ولایی ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

 


ماموستا محمدی حضور پر شور مردم را به منزله حمایت از نظام و ولایت فقیه دانست و گفت: اقتدار و عظمت ملت با حمایت مردم از نظام رقم خورده و تداوم این اقتدار نیز وابسته به حمایت مردم است.

 


وی ابراز داشت: مردم در حمایت از نمایندگان مورد نظر خود جانب انصاف را رعایت کرده و به اخلاق اسلامی در رقابت های انتخاباتی پایبند باشند، ملت ایران، یکپارچه و متحد بوده و نباید اجازه داد این اتحاد خدشه دار شود.

 


ماموستا محمدی اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم باید به وعده های انتخاباتی خود متعهد بوده و مصالح کشور را مقدم بر مصالح شخصی خود بدانند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان تصریح کرد: امید است هفتم اسفند سال جاری شاهد حضور حماسی مردم در صحنه حمایت از نظام و انقلاب باشیم و بار دیگر نام ایران در عرصه های جهانی افتخار آفرین شود./857/302/ب1

ارسال نظرات