۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۳۲۲۷۹۴
از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

ویژه برنامه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مدت سه روز در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.
ميلاد حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ویژه برنامه جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مدت سه روز در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

 

این مراسم که حول محور گفتمان دینی می چرخد از 10 تا 12 فروردین ماه به میزبانی حوزه علمیه بخش بازفت و با حضور پرشور مردم، طلاب و مسؤولان برگزار می شود.

 

همچنین در این ویژه برنامه که از ساعت 10 صبح آغاز می شود، حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی، استاد حوزه علمیه قم به تبیین سبک زندگی فاطمی و علوی خواهد پرداخت.

 

گفتنی است پایان بخش این مراسم معنوی اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و همچنین برپایی سفره اهل بیت(ع) خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این باره به خبرنگار ما گفت: هدف ما از برگزاری مراسم های دینی با محوریت سخنرانی های مذهبی این است که فرهنگ فاطمی، فرهنگ قالب مردم این منطقه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که مردم این مناطق در محرومیت کامل به سر می برند، آبادانی عمرانی و رفع کمبودها و مشکلات و همچنین ارتقاء امور فرهنگی مردم این مناطق را در کنار هم ضروری خواند و اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی در مناطق محرومی همچون بازفت، در رشد فرهنگی مردم این منطقه و فراگیر شدن فرهنگ فاطمی در بین جوانان بسیار مؤثر خواهد بود.

 

این مقام مسؤول برگزاری چنین برنامه هایی در مناطق محروم را سبب توجه بیشتر مسؤولان اجرایی و فرهنگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم دانست و ابراز داشت: بنده از همان روزهای نخست حضورم در این استان به مناطق محروم و دور افتاده سفر کردم و پیگیر مشکلات آن ها هستم و مکرر هم مشکلات آن ها را به گوش مسؤولان کشوری و استانی رسانده ام.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به دو سفر رهبر انقلاب هم در زمان ریاست جمهوری و هم در زمان رهبری ایشان به بخش بازفت، شرایط فعلی مردم این منطقه را نامساعد دانست و ابراز داشت: وضعیت کنونی مردم این منطقه و نبود راه های ارتباطی و ابتداییترین امکانات زندگی در این مناطق شایسته سفر رهبر انقلاب به این مناطق و تأکیدات ایشان پیرامون حل مشکلات مردم این بخش نیست./9457/202/ب1

ارسال نظرات