۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۵۱۱۵
امام جمعه قشم:

توانمندی نظامی ایران اسلامی اقتدار سیاسی را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قشم با تأکید براینکه اقتدار نظامی ایران اسلامی یقینا اقتدار سیاسی را در پی دارد، گفت: مسؤولان سیاسی کشور به خوبی می دانند که برای اقتدار در مذاکرات به پشتوانه و اقتدار نظامی و دفاعی نیاز است.
امام جمعه قشم

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به سالروز تاسیس ارتش و نیروی زمینی و همچنین سپاه پاسداران به فرمان امام(ره) گفت: انگیزه الهی، کارآمدی نیروها، اخلاص، شهادت طلبی و روحیه جهادی گری آنان را رموز موفقیت نیروهای نظامی و وجه تمایز این نیروها با نیروی نظامی سایر است.

 

وی افزود: دفاع از انقلاب اسلامی فلسفه تاسیس سپاه بوده و هرجا نام و نشانی از انقلاب به چشم می‌خورد سپاه حضور داشته و از انقلاب و آرمان الهی آن دفاع کرده و می‌کند.

 

امام جمعه قشم در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش اقتدار دفاعی کشور افزود: افزون بر اقتدار نظامی و دفاعی کشور شاهد اقتدار سیاسی نیز هستیم.

 

وی افزایش توان نظامی ایران را عاملی برای افزایش سطح دشمنی کشورهای مستکبر نسبت به ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های ما از هیچ اقدامی فروگذار نکرده اند.

 

حجت الاسلام جوکار، تحریم ها و محاصره اقتصادی در برخی موارد را نعمتی بزرگ برای کشور دانست که با تکیه بر توانمندی های داخلی موجب افزایش توان دفاعی و نظامی می‌شود.

 

وی با تاکید براینکه اقتدار نظامی ایران اسلامی یقینا اقتدار سیاسی را در پی دارد، گفت: مسؤولان سیاسی کشور به خوبی می دانند که برای اقتدار در مذاکرات به پشتوانه و اقتدار نظامی و دفاعی نیاز است.

 

امام جمعه قشم ابراز داشت: باید همانگونه که در مسائل نظامی اقتدار داریم در مسائل اقتصادی و سیاسی آنچنان مقتدر شویم که دیگر نیازی به فروش نفت نداشته باشیم و بتوانیم اوضاع داخلی کشور را بدون نیاز به بیرون اداره کنیم و کشورهایی نظیر سعودی را نیازمند خود کنیم.

 

وی، افزایش قدرت نظامی کشور را از اولویت ها و ضرورت ها دانست و تاکید کرد: در این زمینه هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد.

 

حجت الاسلام جوکار در بخش پایانی سخنان خود ابراز داشت: اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی پاسخگوی بدخواهان آمریکایی، اسرائیلی و غربی است و از این طریق می توان در برابر دشمنان ایستاد./851/302/ب1

ارسال نظرات