۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۴۳۳
امام جمعه صوفیان:

ارتش در خدمت اسلام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مردانی پور با تأکید بر جایگاه ارتش در امنیت کشور، گفت: در رابطه با ارتش باید گفت که امروز نیروهای ارتشی در خدمت اسلام و انقلاب هستند.
حجت الاسلام مردانپور، امام جمعه صوفيان

حجت الاسلام مردانی پور، امام جمعه صوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: درخصوص ارتش باید گفت که  امروز نیروهای ارتشی در خدمت اسلام و انقلاب هستند.


وی با بیان این‌که ارتش ایران اسلامی مردمی است و خدمات ارتش در زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار کامل امروز آماده است تا هر گونه تهدیدی را جواب دهد.


امام جمعه صوفیان با اشاره به بیانات امام راحل، ابراز داشت: امام فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود، مقام معظم رهبری نیز گفته اند که سپاه بازوی انقلاب است و صنعت موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرروز رو به پیشرفت است.


وی با بیان این‌که سپاه پاسداران در دیگر زمینه ها از جمله فناوری علمی، دفاعی، فرهنگی و سیاسی  و همچنین در عرصه اقتصادی و سازندگی رو به جلو بوده و خدمات بسیاری ارائه کرده است، افزود: سپاه پاسداران در تمام عرصه ها توانسته است موفق عمل کند.


حجت الاسلام مرانی پور در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: امروز تهدید متوجه ماست ما باید توان نظامی مان را افزایش داده و این تهدیدها را خنثی کنیم، اقتدار نظامی و موشکی عامل امنیت خارجی کشورمان است و اگر اقتدار نظامی نبود هیچ وقت دشمن پای میز مذاکره نمی آمد.


وی با تاکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در خصوص اقتصاد مقاومتی هم دولت و هم مردم وظیفه دارند و محکم کردن پایه های اقتصاد، تولید، کار، جذب استعداد های جوان از جمله اقدامات مهم است که بیشتر متوجه و مربوط به دولت است.


امام جمعه صوفیان پرهیز از اسراف، قناعت کردن و استفاده از محصولات داخلی را در حوزه وظایف ملت در تحقق اقتصادی مقاوم دانست و خاطرنشان کرد: با همدلی و همزبانی میان ملت و مسؤولان می توان کشور را به اوج قدرت اقتصادی رساند.


وی در پایان با تأکید بر تداوم برنامه موشکی و نظامی کشور، خاطرنشان کرد: عامل اصلی امنیت خارجی کشور، اقتدار نظامی و موشکی است، از این رو نباید در خصوص تقویت بنیه دفاعی کشور به خود تردید داشت و با قدرت باید این مسیر را ادامه داد./854/302/ب3

ارسال نظرات