۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۴۶۸۲
مسؤول معاونت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه:

غفلت‌نکردن از دشمن و شیوه‌های تغییر باورهای دینی وظیفه پاسداران انقلاب است

مسؤول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه گفت: امروز غفلت نکردن از دشمن و شیوه‌های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی کار سخت محسوب می‌شود که وظیفه پاسداران انقلاب است.
مسئول معاونت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در همایش عقیدتی سیاسی و تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی نمونه استانی که صبح امروز در سالن شهدا کانون جوانان سپاه البرز برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری کشته مبارزه با کج‌فهمی و بدفهمی از دین و اعتقادات بود.

وی افزود: امام(ره) به تاسی از امامان و پیغمبران همان راهی را دنبال کرد که آن‌ها پیش گرفته بودند و به اعتقاد واقعی مردم را به صحنه کشاند که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه با بیان اینکه ساختار فعالیت‌های فرهنگی و فکری را فرمانده کل قوا بنیانگذاری کردند گفت: سپاه استان‌ها به جهت عمق بخشی به انقلاب تشکیل شد.

وی با اشاره به این مهم که در اسلام کاری ارزشمند است که سخت‌تر باشد تصریح کرد: امروز غفلت نکردن از دشمن و شیوه‌های گوناگون آن برای تغییر باورهای دینی کار سخت محسوب می‌شود چراکه تثبیت باورهای دینی امری دشوار و این همان کاری است که ائمه اطهار(ع)، امام(ره) و مقام معظم رهبری انجام می‌دهند.

وی گفت: روزگاری عجین بودن دین با سیاست امری طبیعی و لازم بود ولی امروز از حلقوم فن‌آوران می‌شنویم که دین، نظام سیاسی ندارد و این همان تغییر باورها و ارزش‌ها است.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه یقینا بر پایه تقوا و باورهای دینی شکل گرفته است و باید این را روز به روز تقویت و متعالی کرد و باید گفت بسیچ نیز یک سپاه مکتبی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خمیرمایه سپاه اخوت و برادری است و تا می‌توانید خود را به سلاح معرفت مجهز کنید، افزود: بهتر است مربیان، عقیدتی‌ها و هادیان سیاسی یک بار دیگر آموزه‌های دینی را باز آموزی کرده و مخاطبان را تربیت و هدایت کنند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: در صورت تجهیز سپاه و بسیج هیچ دسیسه فرهنگی نمی‌تواند پایه‌های حکومت را دچار خدشه کند.922/101/ب3

ارسال نظرات