۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۳۰۲۶۴

پایگاه بسیج قضات روحانی افتتاح شد

پایگاه بسیج قضات روحانی با حضور با حضور معاون هماهنگ کننده بسیج کشور و برخی مسؤولان افتتاح شد.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، پایگاه بسیج قضات روحانی  با حضور سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده بسیج کشور،حجت الاسلام عابدی مسؤول گزینش قضات و جمعی از قضات بسیجی در قم افتتاح شد.

 

حجت الاسلام عابدی در این مراسم با بیان اینکه بسیج یکی از اقشار مخلص و تاثیرگذار جامعه محسوب می شود، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی بسیج را شجره طیبه عنوان کرد و این موضوع بر اهمیت این نهاد تاثیرگذار می افزاید.

 

وی ادامه داد: بسیجیان و بویژه قضات بسیجی باید با اخلاص در راه خدا گام بردارند و همواره برای مقابله با توطئه های دشمنان هشیار باشند.

 

سردار طهماسبی نیز در این مراسم با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام خمینی(ره) توانست به همه ملت ایران هویت ببخشد و به جوانان اعتماد به نفس دهد تا بتوانند در مقابل ظلم بپاخیزند.

 

وی با بیان اینکه مردم در تفکر امام از جایگاه  بالایی برخوردار بودند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ قدرتی لبخند نزد  و هرکسی که در مسیر مردم حرکت می کرد نزد امام از جایگاه خوبی برخوردار بود.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج کشور با بیان اینکه امام همواره بدنبال تمدن سازی جهانی بود، خاطرنشان کرد: امام همواره می گفت که تمام مستضعفان جهان باید در برابر ظلم و ستم بپاخیزند و هر گاه به یک تصمیمی می رسید که آن در مسیر خدا و مردم بود بدون ملاحظه ای آن را بیان می کرد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج قضات به مدت سه سال توسط معاون هماهنگ کننده بسیج کشور به حجت الاسلام محمد مهدی قاسمی  اهدا شد./858/پ202/س


 

ارسال نظرات