۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۳۲۵۸۹

اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در زاهدان برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: اختتامیه طرح ضیافت اندیشه، صبح پنجشنبه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از اساتید حوزه علمیه در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.
ضیافت اندیشه

هدایت وحیدی، کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: طرح ضیافت اندیشه ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها است که هر ساله در دهه اول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این طرح که با هدف ارتقای مستمر علمی معرفتی اساتید برگزار می‌شود، از مدرسان ممتاز حوزه‌های علمیه قم و تهران جهت تدریس دعوت به‌عمل می‌آید.

 

وی افزود: دروس ارائه شده در این دوره، اندیشه سیاسی ( اقتصاد سیاسی جمهوری اسلامی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی) و تاریخ و تمدن اسلامی بوده و ساعات در نظر گرفته شده برای هر درس نیز ۱۶ ساعت در طول دوره است.

 

وحیدی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هیأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها ثمرات خوبی را دربر داشته و هر ساله مورد استقبال این قشر از جامعه قرار گرفته است.

 

وی در پایان عنوان کرد: به اساتید شرکت‌کننده در این طرح که به‌صورت مرتب در جلسات حضور داشته‌اند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد./831/303/ب3

ارسال نظرات