۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۳۷۹۰۵

پیکر شهدای مدافع حرم در قم تشییع شد

پیکرهای 11 شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون امروز صبح توسط مردم شهید پرور قم تشییع و تدفین شد.
تشییع شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکرهای 11 شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون امروز صبح توسط مردم شهید پرور قم تشییع و تدفین شد.

 

در این مراسم که با حضور مقامات استانی شکل گرفت جمعی از اصناف و بازاریان به احترام این شهدا امروز صبح مغازهای خود را تعطیل کرده و به عزاداری برای شهدای مدافع حرم پرداختند.

 

بر اساس این گزارش پس از قرائت قران و زیارت عاشورا و حضور جمعی از خانوادهای شهدای مدافع حرم، سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام حسين طيبي فر فرمانده تيپ امام صادق(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم ، سید جواد هاشمی رییس بنیاد شهید استان قم، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم و جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم در این مراسم حضور داشتند.

 

شهیدان مدافع حرم، مهدی جان حسین، نوید حسین، افتخار حسین، بهار حسین، وکیل حسین، زینت حسین، عابد حسین، کامیاب علی و نوید علی از تیپ زینبیون و سید علی شریفی و سید حسن حسینی از لشکر فاطمیون از جلمه افرادی  بودند که امروز در قم تشییع شدند.

 

پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم برای خاکسپاری به بهشت معصومه قم منتقل شد.

 

گفتنی است؛ پیکر مطهر ۱۱ شهید مدافع حرم، که اخیرا در درگیری با تکفیری‌ها و داعش در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند./978/پ202/ی

ارسال نظرات