۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۳۷۹۹۲

پیام رییس مجلس به همایش نکوداشت حجت الاسلام افتخاری

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام حاج محمدحسین افتخاری نماینده ادوار مجلس در حادثه زلزله گیلان را تسلیت گفت و عنوان کرد: اکنون بعدازگذشت ۲۶سال همچنان فقدان این شخصیت مشهود است.
یادداشت لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین افتخاری در حادثه زلزله گیلان پیامی به همایش نکوداشت این نماینده ادوار مجلس صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

 

از خاطرات ناگوار زلزله ویرانگر گیلان که منجر به جان باختن جمع کثیری از مردم و تخریب سرپناه آنان گردید و هنوز قلبها را داغدار نگه داشته است، شهادت همکار عزیز، روحانی مبارز و زجرکشیده زندان های رژیم ستم شاهی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین افتخاری نماینده دوره سوم مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی است که فقیه ارجمند و مرجع جهان تشیع،حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی در بزرگداشت شهادت شخصیت ایشان فرمودند: «افتخاری؛ قبل از رفتن توشه اش را فرستاد».

 

اکنون پس از گذشت 26 سال همچنان فقدان شخصیتی و وجودی ایشان مشهود می باشد.شایسته است ضمن پاسداشت اهداف آن بزرگوار درخدمت به مردم ولایتمدار و عرض تسلیت به خانواده ایشان،علو درجات برای آن شهید عزیز را خواستار باشیم.

 

امیدوارم یادگار بزرگوارش جناب حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت، ادامه دهنده اهداف بلند ایشان در مجلس شورای اسلامی باشند./858/د102/ج1

ارسال نظرات