۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۴۰۰۵۶
معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور:

دشمن به‌دنبال جدا کردن جوانان از نظام است/دولت مردان زمینه تضعیف خود را فراهم نکنند

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه هزینه‌ای که به دنبالش پیوست فرهنگی نباشد، باید متوقف شود، گفت: در حال حاضر دشمن به‌دنبال جداکردن نسل جوان از نظام است.
معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در مراسم گرامیداشت اقامه نخستین نماز جمعه کشور که ظهر امروز در مصلای شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای نماز جمعه ایجاد حداکثر معنویت در جامعه است، اظهار داشت: باید از این گونه همایش‌ها بهره‌برداری کاربردی شود.

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه سراسر کشور با بیان اینکه معنویت در جامعه با نماز جمعه ایجاد می‌شود، افزود: کسانی که 8 سال در دفاع مقدس شرکت و در حال حاضر مدافع حرم‌اند از روحیه معنوی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه اصل اساسی در نظام‌جمهوری‌اسلامی تقویت ارزش‌های دینی است، گفت: ارزش‌های اسلامی اجازه اسراف را به ما نمی‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه هزینه‌ای که به دنبالش پیوست فرهنگی نباشد، باید متوقف شود، افزود: جلسه امروز باید پیوست راهبردی، عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه مخاطبان ما به‌وسیله شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای محاصره شده‌اند، افزود: باید شرایط و محیط برای حفظ مخاطبان ایجاد شود که نماز جمعه در این زمینه کار سنگینی برعهده دارد.

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به فضاسازی و فرصت‌سازی برای جذب جمعیت بیشتر به نماز گفت: برای تحقق این امر روحیه، درک، فضل و تفکر نیاز است تا بدانیم در حال حاضر دشمن با چه حیله‌ای قصد جداکردن نسل جوان از نظام را دارد.


ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر نظام نماز جمعه با تمامی توان خواهان موفقیت دولتمردان است، گفت: دولت مردان نباید زمینه تضعیف خود را فراهم کنند./922/101/ب3

ارسال نظرات