۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۴۲۵۰۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران، افسران و فرماندهان جنگ رسانه ‌ای کشور هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از خبر و اطلاع رسانی به عنوان عنصری جریان ساز در جامعه یاد کرد و گفت: خبرنگاران باید به عنوان وجدان بیدار، دیده بانان صادق و چشم بینا جامعه زبان انتقال حرف مردم به مسؤولان باشند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیته روابط عمومی ‌های دستگاه ‌های فرهنگی و جمعی از خبرنگاران این استان، با تبریک 17 مردادماه، روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران و فرماندهان جنگ رسانه ‌ای این مرز و و بوم هستند.

 

وی از خبر و اطلاع رسانی به عنوان عنصری جریان ساز در جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران باید به عنوان وجدان بیدار، دیدبانان صادق و چشم بینا جامعه زبان انتقال حرف مردم به مسؤولان باشند.

 

گرجی تأثیر رسانه‌ ها از دوران دفاع مقدس تاکنون در کشور را بسیار قابل توجه خواند و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن، رسانه ‌ها نقش پررنگ‌تری ایفا کردند و همین امر موجب ناامیدی و یأس دشمنان انقلاب اسلامی شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با گلایه از برخی آیین‌ های گرامیداشت 17 مرداد در این استان خاطرنشان کرد: امیدواریم به منظور شناسایی خبرنگاران ارزشی و ولایی استان، تجلیل و تقدیرها بر مبنای ارزیابی یک تیم رسانه‌ ای قوی صورت پذیرد که یکی از معیارهای آن می ‌تواند پوشش مراسم و مناسبت‌های انقلاب ‌اسلامی مد نظر قرار گیرد.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: خبرنگاران همواره در طول این سال ‌ها، با انعکاس اخبار، اطلاعیه‌ها، بیانیه‌ها و گزارش تصویری برگزاری مراسم های انقلاب اسلامی، کمک شایانی در راستای اطلاع ‌رسانی صحیح به مردم عزیز و ولایتمدار استان نموده‌اند.

 

گرجی اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی»، در 17 مردادماه، فرصتی پیش روی قرار می ‌دهد تا از فعالان عرصه خبر، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، به ویژه صدا و سیمای استان که معتقدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس شایست مراسم و مناسبت های ایام الله و ترویج و بسط و گسترش  مفاهیم ارزشمند و پیام های والای انقلاب  اسلامی گام بر می‌دارند، قدردانی بعمل آید.

 

وی در بخش پایانی صحبت ‌هایش ابراز امیدواری کرد همچون گذشته شاهد همکاری تنگاتنگ جامعه بزرگ خبری استان با این شورای در برگزاری و بزرگداشت مراسم و راهپیماییهای انقلاب ‌اسلامی باشیم و باید اذعان کرد که بزرگداشت مناسب و شایسته این قبیل برنامه‌ها، مرهون همکاری، همدلی و همیاری خبرنگاران بوده است./202/9457/ب1

ارسال نظرات