۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۴۵۹۰۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری بیش از 700 ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تاکنون، 764 ویژه‌برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در مراکز فرهنگی گلزار شهدای سطح استان برگزار شده است.
شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، عباس پالایش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان سوم شهریورماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: هر شهید، جانباز و ایثارگر پرچمی از استقلال و شرف است و خدمات‌رسانی به خانواده‌های ایشان یک افتخار است، لذا باید این مسؤولیت سنگین را روی دوش خود احساس کنیم.

وی اظهار کرد: آنچه تداوم انقلاب را تضمین می‌کند، ولایتمداری و داشتن روحیه ایثارگری است و تا زمانی که این روحیه در جامعه وجود داشته باشد، هیچ خطری از سوی دشمن نمی‌تواند امنیت ما را تهدید کند.

پالاش ادامه داد: شعار امسال ما، توانمندسازی، بهره‌وری و توسعه فرهنگی است و برنامه‌های ما در این راستا خواهد بود؛ همچنین نتیجه این برنامه‌ها باید عزتمندی ایثارگران و خانواده‌های آنان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد سال گذشته، افزود: در سال گذشته، 3 هزار و 192 مورد اطلاع رسانی، 4 هزار و 314 دیدار در طرح سپاس و همچنین ساماندهی 98 درصد گلزارهای شهدای سطح استان را داشته‌ایم.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده است و وظیفه آن سیاستگذاری برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در ادارات و نهادهای مختلف برگزار می‌شود./831/203/ب2

ارسال نظرات