۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۴۸۹۹۲
مدیر مدرسه رسول اکرم هفتگل خبر داد؛

پذیرش 14 طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) هفتگل با اشاره به برگزاری اردوی سی روزه برای طلاب مدرسه در جهت ارتقای سطح آموزشی و تهذیبی، گفت: برای سال جدید 14 طلبه از میان واجدان شرایط در پایه اول پذیرش شدند.
طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین

حجت الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) هفتگل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش 14 طلبه در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: این مدرسه در ارتباط دائم با طلاب است و در تابستان نیز دوره سی روزه برای ارتقای سطح تحصیلی و تهذیبی طلاب با حضور همه آنها در مشهد برگزار کرد.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) هفتگل با بیان اینکه در این دوره سی روزه کلاس های اخلاق و آموزش با حضور اساتید برتر کشوری برگزار شد، ابراز داشت: اردوی سی روزه علی رغم هزینه های بالا اما آثار تهذیبی و تربیتی فروانی بر طلاب گذاشته است و این اردوها از جمله تمایزات مدرسه با دیگر مدارس محسوب می شود.

این مقام مسؤول به ضرورت ارتباط دائم مدرسه با طلاب پس از اتمام تحصیل اشاره و اظهار داشت: حضور طلاب در اردوی سی روزه افزون بر کسب فضایل معنوی با بهره گیری از حضور اساتید بزرگ حوزه و مسؤولان کشوری در مشهد تأثیر به سزایی در آگاهی بخشی آنها خواهد داشت.

حجت الاسلام خلیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه صد و ده طلبه در مدرسه مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: طلاب مدرسه در پایه های اول تا دهم به تحصیل اشتغال دارند و هم اکنون پنج استاد سطح عالی از قم در مدرسه به تدریس مشغول هستند.

وی به فعال بودن و برخورداری مساجد شهرستان از امام جماعت اشاره و اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی طلاب به همه مدارس شهرستان اعزام تا به اقامه نماز جماعت و برگزاری کلاس های اخلاق اقدام کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات