۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۵۰۵۸۱
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

خنثی سازی توطئه دشمن در سایه وحدت، پیام غدیر است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد غدیر را روز تکمیل رسالت پیامبر(ص) بر امت خود خواند و گفت: خنثی سازی توطئه دشمن در سایه وحدت، پیام غدیر است.
غدیر

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید غدیر، بیان داشت: دین اسلام آخرین دین و پیامبر اسلام آخرین پیامبر بوده و این عید متعلق به همه بشریت است.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع نگریسته شود، افزود: غدیر یک تفکر و نقطه تلاقی رسالت با امامت است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خاطرنشان کرد: با اشاره به فرموده خداوند در قرآن کریم که آمده است از امروز امیرمؤمنان به‌ عنوان امام جامعه معرفی شد، کفار از ضربه زدن به اساس دین اسلام و حکومت دین پیامبر مأیوس شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: پیام غدیر این است که در سایه وحدت و پیروی از امام جامعه هیچ ابرقدرتی نمی تواند به اسلام ضربه بزند و توطئه های دشمنان اسلام نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام منصوری غدیر را روز برادری، وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: دید و بازدید و به جا آوردن صله ارحام در این روز از سفارشات ائمه معصومین(ع) است.

وی اظهار داشت: با الگو پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بکارگیری دستورات آنها در زندگی باید سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کنیم.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با تأکید بر ضرورت گسترش پیام غدیر، خاطرنشان کرد: غدیر نقطه قوت جهان اسلام است و باید در جامعه اطلاع ‌رسانی و عظمت این روز تاریخی و این واقعه مهم در دنیا معرفی شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در راستای ضربه زدن به انقلاب، بیان داشت: در سایه وحدت و همدلی مردم که پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی هستند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمن علیه این نظام در هر عرصه ای به لطف الهی خنثی می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات