۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۵۳۵۱۱
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

اصولگرایان برای انتخابات 96 حول محوریت جامعتین ساختار واحد تشکیل دهند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باید احزاب و تشکل‌های سیاسی برای انتخابات سال 96 ساختار واحدی حول محور جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین تشکل دهند.
سجادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: جبهه پیروان با 18 تشکل و حزب اصولگرا که همه اقشار را پوشش داده فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: پیشنهاد مشخص جبهه پیروان امام و رهبری بر این اساس است که در انتخابات سال آتی اصولگرایان وحدت و ائتلاف داشته باشند چراکه ثابت شده هرگاه اصولگرایان وحدت داشتند نتیجه خوب و هر زمان اسامی در لیست های متعدد ارائه دادند نتیجه خوبی به دست نیامده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این که باید احزاب و تشکل‌های سیاسی برای انتخابات سال 96 ساختار واحدی حول محور جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین تشکل دهند، عنوان کرد: امیدواریم که در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری اصولگرایان مواضع هماهنگ و صدای واحدی داشته باشند و یک فهرست ارائه دهند.

سجادی با اشاره به اینکه برای انتخاب اصولگرایان باید دو شاخصه مدیریت شهری و رای‌آوری داشته باشند، اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری برای تهران و 5 کلانشهر نامزد انتخاب خواهد کرد.

وی با اشاره به این که همواره حزب مؤتلفه با جبهه پیروان هماهنگ است، بیان داشت: امروز دوقطبی شدن فضای انتخاباتی به نفع کشور نیست، نامه احمدی‌نژاد به رهبر معظم انقلاب برای شرکت نکردن در انتخابات سال آینده تبعیت از رهبری بود ای کاش برخی دیگر هم اینگونه عمل می‌کردند که فتنه 88 را نداشتیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این که کاندیداهای ریاست جمهوری شاید بیش از 30 نفر باشند که همه بررسی خواهد شد، ابراز کرد: باید از انتخابات گذشته درس گرفت، کثرت کاندیداهای اصولگرایان خوب نیست چراکه آنها باید به یک ائتلاف، همگرایی و انسجام برسند در غیر این صورت موفق نخواهند شد.

سجادی با اشاره این که باید انتخابات آزاد و مطلوب باشد چراکه متکی به آراء مردم است، گفت: اصولگرایی برخاسته از گفتمان انقلاب اسلامی است، برای تغییر نام اصولگرایی هنوز صحبتی نشده است، چراکه هر لغتی کارایی خاص خود را دارد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره برخی ادعاها پیرامون اختلاف در جامعتین، عنوان کرد: ملاک ما جامعه روحانیت، فرمایشات آیت‌‌الله موحدی‌کرمانی است که مواضع شفافی دارند، ساختار جامعه روحانیت، حزبی است و با شفافیتهای انجام شده، اختلافی پیش نمی‌آید، جامعه مدرسین نیز هر جا صلاح بداند، ورود می‌کند و این به تصمیم آیت‌الله یزدی و اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسین بستگی دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به ای نکه تعریف درست اصولگرایی با تندروی سنخیتی ندارد، خاطرنشان کرد: ما تابع امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم و آنها نیز هیچ گاه تندرو نبودند؛ گفتمان انقلاب اسلامی شاخصه‌هایی دارد که ما بر اساس آن عمل می‌کنیم./807/پ201/ج

 

ارسال نظرات