۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۵۳۹۹۴
زاکانی:

استکبار تمام توان خود را برای نابودی جبهه مقاومت به کار گرفته است

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: شهید همدانی مصداق ولایت مداری و بود و در همه احوال خود را خادم مردم می دانست و این ویزگی بارز ایشان الگویی برای نسل جوان است.
علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در حاشیه مراسم سالگرد شهادت سردار همدانی با اشاره به شخصیت شهید همدانی ابراز داشت: شهید همدانی با تمام وجود و اخلاص در خدمت انقلاب بود و خود را وقف انقلاب کرده بود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهید همدانی در مقابله با فتنه 88 اظهار داشت: شهید همدانی هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلاب در دفاع مقدس و همچنین در مقابله با فتنه 88 نقشی مهم و تاثیرگذار داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ابراز داشت: حضور این شهید بزرگوار در عملیات های مختلف دفاع مقدس نشان از بصیرت و شجاعت ایشان است.

زاکانی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید همدانی با حضور خود در سوریه راه را برای معاندان و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی مسدود کرد چرا که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و در میان جامعه مسلمین بود.

وی با اشاره به عملیات های فراوان تکفیری ها در سوریه گفت: در سوریه کار به جایی رسیده بود که با معاملات جنگی سوریه سقوط می کرد اما تدبیر و قدرت تاکتیکی این شهید بزرگوار ورق را به سود ارتش و مردم سوریه عوض کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: شهید همدانی مصداق ولایت مداری بود و در همه احوال خود را خادم مردم می دانست و این ویژگی بارز ایشان الگویی برای نسل جوان است.

وی با بیان این که امروز جبهه استکبار تمام توان خود را برای نابودی جبهه مقاومت متمرکز کرده است گفت: با تدبیر رهبری و تلاش مدافعان حرم دشمنان در زمینه نابودی جبهه مقاومت ناکام ماندند.

زاکانی ابراز داشت: شخصیت و چهره واقعی شهید همدانی باید در جامعه تبیین شود و ایشان را باید در جامعه به ویزه برای نسل نو معرفی کرد./979/پ202/ج

ارسال نظرات