۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۵۶۰۳۲
در بندرعباس مطرح شد؛

استمداد جهانگیری از بخش های مختلف برای کمک به دولت

معاون اول رییس ‌جمهور با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم گفت: باید شرایط مناسبی را برای تمام سرمایه ‌گذاران در زمینه تولید در کشور فراهم کرد.
جهانگیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس، حرکت عظیم در جهت توسعه کشور را نیازمند بکارگیری و  استفاده از سرمایه نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: این یک فرصت استثنایی به شمار می رود که برای ایران اسلامی به وجود آمده است.

وی از سرمایه نیروی انسانی به عنوان یکی از ظرفیت‌های موجود و مهم در ایران اسلامی یاد کرد و افزود: کشور به لحاظ نیروی متخصص در رتبه سوم جهان گرفته و سالانه حدود یک میلیون نفر فارغ‌التحصیل به جمعیت متخصصان ایران اضافه می‌ شود.

معاون اول رییس جمهور به بیانات مقام معظم رهبری در مورد استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور اشاره و تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور به دور از حب و بغض‌های شخصی و سیاسی بهره برد و سبب تسریع در حرکت رو‌ به جلو کشور شد.

جهانگیری با بیان این که اقتصاد ایران مسیر رشد خود را می‌گذراند و آینده بسیار روشن و امیدوارکننده‌ای دارد، گفت: مردم دغدغه دارند و قدرتمند شدن کشور و همچنین تامین معیشت از دغدغه‌های مردم است و زمانی این امر محقق می‌شود که از تمام ظرفیت ها به نحواحسن استفاده شود.

معاون اول رییس ‌جمهور با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: باید شرایط مناسبی را برای تمام سرمایه ‌گذاران در زمینه تولید در کشور فراهم کرد؛ بندرعباس قلب تپنده توسعه کشور بوده و طرح‌ های عظیم صنعتی در حال اجرای این منطقه نشان از حرکت عظیم توسعه کشور را دارد؛  تمام بخش‌ های مختلف باید دولت را برای مرتفع‌ سازی مشکلات کشور کمک کنند تا مسیر توسعه کشور مسیر بهتری باشد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به رشد اقتصادی 5.4 درصدی در سال جاری گفت: نقطه هدف‌گذاری ما بالای 8 درصد است ولی با توجه به روند رو به رشد کشور در شرایط خاص شهری این رشد بالایی است.

جهانگیری ادامه داد: احداث و جابه‌جایی فولاد مبارکه اصفهان در دهه نخست انقلاب از بندرعباس به اصفهان تنها به دلیل نبود افراد متخصص بوده اما امروز تمام تلاش ما برای ایجاد صنعت فولاد در کنار دریا است./851/پ202/ج1

ارسال نظرات